Käytin jäähdytinhuollossa,eli luulis olevan puhdas.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Lämpöongelma
Collapse
X
-
E46 318i M Sport/M Tech -00
Kawasaki Z750 -09
EX Bemmit: E46 325Ci Cabriolet M Sport II -03|E53 X5 3.0d -03|E90 330iA M Sport -06|E70 X5 3.0d -08|E36 325Ci Turbo Cabriolet M Sport -93|G31 530dA xdrive M Sport -17|E46 330xdA touring -01|BMW E39 520i Touring -01
|BMW E46 320CiA -01|BMW E39 525dA -00|BMW E46 320CiA -00|BMW E46 320dA Touring -01|BMW E36 318tds Touring -95|BMW E61 530dA -06|BMW 316 -87|BMW E30 316i -89|+ Useita muita rysiä.
-
-
Originally posted by impi80 View PostJatketaas ongelmaa.
-Syyläri on puhdistettu,termari vaihdettu malliin original(kokeiltu myös vanhalla reittämällä lautas-osa/poistamalla sisuskalut,vesiletkut vaihdettu,visko toimii.
-Mittari toimii(testattu muulla)
-Ilmattu monta kertaa(normi paineet)
-Edelleen nostaa lämpöjä ja meinaa keittää vaikka laittaisi puhaltimen täysille.
-Alavesiletku edelleen kylmä,niinkuin jäähdyttimen alareunakin.
-Kohta alkaa multa loppua konstit ja vitutus vaan kasvaa.
-Olisko paha homma vaihtaa M20 tilalle? Jos sellanen vaikka toimis.Ei kyllä enään muuta tule mieleen.
Comment
-
-
Uusilla yläkerran osilla ajettu n.700km,mutta kaikki taitaa olla mahdollista.
Ja mä ku luulin et ex-M40 oli paska.
E46 318i M Sport/M Tech -00
Kawasaki Z750 -09
EX Bemmit: E46 325Ci Cabriolet M Sport II -03|E53 X5 3.0d -03|E90 330iA M Sport -06|E70 X5 3.0d -08|E36 325Ci Turbo Cabriolet M Sport -93|G31 530dA xdrive M Sport -17|E46 330xdA touring -01|BMW E39 520i Touring -01
|BMW E46 320CiA -01|BMW E39 525dA -00|BMW E46 320CiA -00|BMW E46 320dA Touring -01|BMW E36 318tds Touring -95|BMW E61 530dA -06|BMW 316 -87|BMW E30 316i -89|+ Useita muita rysiä.
Comment
-
-
Originally posted by illu^^ View PostNäkeehän sen orkkimittaristakin arvailematta. Jos orkkis mittari on kunnossa niin ei tarvitse arvailla. Orkkis mittarin kunnon voi päätellä siitä että heiluuko se kun hullun mulkku, jos heiluu niin en suosittele luottamaan. Vakaana pysyvään mittariin pystyy luottamaan ilman mitään lisämittareita.
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Comment
-
-
Äsken vaihdoin takas vanhan termarin josta poistettu sisuskalut,ajelin n.5km lenkin.
Lämmöt ei noussu ku sinisen ylärajaan mutta sisälle puhaltaa kumminki lämmintä.
Mietin vaan että miksi ei pelaa ehjällä termarilla:think
E46 318i M Sport/M Tech -00
Kawasaki Z750 -09
EX Bemmit: E46 325Ci Cabriolet M Sport II -03|E53 X5 3.0d -03|E90 330iA M Sport -06|E70 X5 3.0d -08|E36 325Ci Turbo Cabriolet M Sport -93|G31 530dA xdrive M Sport -17|E46 330xdA touring -01|BMW E39 520i Touring -01
|BMW E46 320CiA -01|BMW E39 525dA -00|BMW E46 320CiA -00|BMW E46 320dA Touring -01|BMW E36 318tds Touring -95|BMW E61 530dA -06|BMW 316 -87|BMW E30 316i -89|+ Useita muita rysiä.
Comment
-
-
Originally posted by impi80 View PostÄsken vaihdoin takas vanhan termarin josta poistettu sisuskalut,ajelin n.5km lenkin.
Lämmöt ei noussu ku sinisen ylärajaan mutta sisälle puhaltaa kumminki lämmintä.
Mietin vaan että miksi ei pelaa ehjällä termarilla:think
Comment
-
-
Joo,hyvä kysymys sinänsä.
-Mites ku mulla on siinä anturin päässä 2liitintä eli toinen mittarille,mut mihis se toinen kuuluu mennä? Onko joku pierburgin juttu ku mulla weber dmtl?
E46 318i M Sport/M Tech -00
Kawasaki Z750 -09
EX Bemmit: E46 325Ci Cabriolet M Sport II -03|E53 X5 3.0d -03|E90 330iA M Sport -06|E70 X5 3.0d -08|E36 325Ci Turbo Cabriolet M Sport -93|G31 530dA xdrive M Sport -17|E46 330xdA touring -01|BMW E39 520i Touring -01
|BMW E46 320CiA -01|BMW E39 525dA -00|BMW E46 320CiA -00|BMW E46 320dA Touring -01|BMW E36 318tds Touring -95|BMW E61 530dA -06|BMW 316 -87|BMW E30 316i -89|+ Useita muita rysiä.
Comment
-
-
Originally posted by plop83 View PostTarkistappa vielä kuskin puolelta, keskikonsolin etupään kohdilta tuntuuko lattiamatto nihkeältä/kostealta. Joskus ollu parissa kyseistä vikaa ja johtunut lämmityslaitteen kennon letkuliitosten halkeamisesta, eli sai ilmaa sitä kautta. Uuden kennon vaihtamalla viat korjaantuneet.
Olisko muita yleisiä/mahdollisia paikkoja joista vois saada ilmaa järjestelmään?
E46 318i M Sport/M Tech -00
Kawasaki Z750 -09
EX Bemmit: E46 325Ci Cabriolet M Sport II -03|E53 X5 3.0d -03|E90 330iA M Sport -06|E70 X5 3.0d -08|E36 325Ci Turbo Cabriolet M Sport -93|G31 530dA xdrive M Sport -17|E46 330xdA touring -01|BMW E39 520i Touring -01
|BMW E46 320CiA -01|BMW E39 525dA -00|BMW E46 320CiA -00|BMW E46 320dA Touring -01|BMW E36 318tds Touring -95|BMW E61 530dA -06|BMW 316 -87|BMW E30 316i -89|+ Useita muita rysiä.
Comment
-
-
itellä teki samaa edellisessä bemmussa m40 koneessa ja loppujen lopuksi vaihtoon meni ekaksi termari no sitten petti vesipumppu ja sitten petti syyläri jonka jälkeen meni kansipahvi eli auto lähti pihasta enkä ole sitä sen koommin ikävöinyt mutta kannattaa tosiaan ilmailla huolellisesti ja jos ei muuta niin syyläri ja vesipumppu vaihtoon...I Don't Know!
I Don't Like It!
Nykyiset:
E36 328i cöype
Exät:
Fiat Uno 60ies '93
E30 316i
E28 520ia
Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
Fiat 127
Saab 900
Comment
-
-
Originally posted by impi80 View PostOlisko muita yleisiä/mahdollisia paikkoja joista vois saada ilmaa järjestelmään?
Comment
-
-
Originally posted by impi80 View PostJatketaas ongelmaa.
-Olisko paha homma vaihtaa M20 tilalle? Jos sellanen vaikka toimis.
Ikävin vaihtoehto lämpöongelmassasi on hajonnut kannentiiviste, jotain mennyt kannen vaihdossa pieleen tai jälkikiristys jäänyt tekemättä yms. joka rikkonut kannentiivisteen.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Loppu peleissa halvemmaks ja helpommaks tulee kannen ylös nosto ja plaanaus..Motin vaihtoon menee pirusti aikaa ja saman verran rahaa kuin koneistuksiin ja tiivisteisiin:think:think Samalla voi pyytää myös koneistamoa avartamaan kanavia lisä hevosten toivossa
e30 318iS"UFE"
e30 327 TIC "AVO"
e30 325i "AVO"
-MME connection-
-Btcf absolutistit team-
Comment
-
Comment