eikös se oo että halkaisija ei saa kasvaa yli 51mm alkuperäiseen nähden
sen jälkeen pitää muutoskatsastaa
mulla on ainakin muutoskatsastettu 18"
menee kyllä aivan offtopic
yritin etsiä mutta 19" oli isoin mitä olen e30 nähnyt
Tuollainen 18" vanne on juuri soppeli m3 kyljille, 17" normille.
Isommat eivät näytä hyvälle "pienessä" koppassa!
Itse kasvattaisin leveyttä ennemmin kuin kokoa...
...kylmä tosiasia on, että optiset sopivuudet riippuu aivan täysin siitä pakaroiden alla olevasta e30:istä. Milloin on rutkutustopicceja, että e30:iin ei missään nimessä saisi laittaa ulkonäöllisesti mitään king-audion nappisoitinta ihmeellistä, nyt taas 15"-16" isompia vanteita
Hei haloo, riippuu täysin siitä e30:istä - orginaaliin jos tosiaan laittaa 17" vanteet, niin voikin näyttää typerältä, mutta sitten kun kyljet on levitetty tms. niin on itsestään selvää, että 15":set vanteethan tottakai silloin ensimmäisenä laitetaan...
Jos tehdään vaikka hifi-autoa e30:istä, niin ei saakeli - muuten olisin laittanut dsp-vehkeet, mutta kun ei e30:iin sovi...
Last edited by Rockford; 09-03-2008, 14:47.
Reason: Ihme yleistystä taas.
Mun mielestä 14" vanteet on aika buenot noiden ratapullistusten kanssa
Mielipiteitä on aina suuntaan jos toiseen, mutta kuten ylempänä jo sanottiin niin paljon riippuu lopputulos siitä millaiseen koppaan ne vanteet sovitetaan.
Mun mielestä 14" vanteet on aika buenot noiden ratapullistusten kanssa
Mielipiteitä on aina suuntaan jos toiseen, mutta kuten ylempänä jo sanottiin niin paljon riippuu lopputulos siitä millaiseen koppaan ne vanteet sovitetaan.
...tällaiset ne olla pitää. Hienot kun mitkä - taidan itsekin jättää kesäksi alle 14" siirtely/maalaus-vanteet kitkoilla ja nauran kaikille muille paskaisesti nenä pystyssä, että hyiii hitto kun nuo 18" BBS RS:si on rumat, ei sovi sitten yhtään
Ja kaikki yli 6" leveät on sitten liioittelua.
19" vanteita E30:ssä on jonkin verran, mutta nekin näyttävät jo ylisuurilta.. Toki riippuu paljon autosta johon ollaan vanteita sovittamassa että miltä se lopputulos näyttää ja pääasiahan on että rakentajaa miellyttää
Sisälokarit joutunee nappaamaan pois ja kaarien kanssa kikkailemaan, muutenhan noiden pitäisi aika näppärästi mahtua pyörimään jos pysytään 205-245 leveyksissä ja 20-30 profiilissa.
M3 akselistot varmaankin kyseisessä autossa, vai tehdäänkö 20" vanteita 4x100 jaolla?
Anyways, jos ja kun alat 20" palloja sovittelemaan niin rohkeasti kuvia esille
Comment