:think Eli siis löytyykö sieltä nykyisestä lukkoa vai ei? Jos en ole aivan väärässä niin kaikki tuohon käypäset lukkoperät(E30) ovat ns. kitkalukolla(25%).
E: Bääm sieltä ehti jo tulla väliin
Nyt kun on muutenkin jo viilattu niin voisihan sinne laittaa myös iX:n viskolukkoperän..
tuleekos tosta öljyt syliin jos irrottaa noi vetarit? :think pitäis perän kannake pusla vaihtaa ja vois olla helpoin ottaa koko perä pöydälle, ku et alkais auton alla vaihtelee...
Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
tuleekos tosta öljyt syliin jos irrottaa noi vetarit? :think pitäis perän kannake pusla vaihtaa ja vois olla helpoin ottaa koko perä pöydälle, ku et alkais auton alla vaihtelee...
tuleekos tosta öljyt syliin jos irrottaa noi vetarit? :think pitäis perän kannake pusla vaihtaa ja vois olla helpoin ottaa koko perä pöydälle, ku et alkais auton alla vaihtelee...
Ei tule, jos avaat siis ne katkot niistä vetareista, eli ne 6kpl kuusiokolopultteja.
Eipä kyllä auennut vieläkään, selitä tyhmälle mitä eroa noilla on.
Tarkoitatko viskoa jommalla kummalla?
Vai mahtaisiko tarkoittaa että vaihtaa kitkalukkoperästä lukkoyksikön nykyiseen lukottomaan peräänsä? En sitten tiedä mitä hyötyä vaivaan nähden, mutta jos paljonkin eri/ei toivotut välitykset niin sittenhän tuon ymmärtää...
Vai mahtaisiko tarkoittaa että vaihtaa kitkalukkoperästä lukkoyksikön nykyiseen lukottomaan peräänsä? En sitten tiedä mitä hyötyä vaivaan nähden, mutta jos paljonkin eri/ei toivotut välitykset niin sittenhän tuon ymmärtää...
Voipi olla, toisin otsikko "perämurikan vaihto" antaa minulle aivan eri epäilyksen.
Comment