Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 316->316i?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Osku
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2005
    • 3324
    • Kouvola,Pilkanmaa

    #16
    Originally posted by Freak View Post
    Totta. Ei tarvi kuin myydä vanha 316 pois ja ostaa 318i tilalle. Loppu peleissä EHDOTTOMASTI paras vaihtoehto. (Ei se vaihto 316:sta 318i:ksi muuten onnistuisikaan....)
    Joojoo.. tai sitten vaihtaa sen 316--M5 tai vittu vaikka suzuki swiftiin jos tykkää pilkkua viilailla
    Ei palkoja sitten :think

    Originally posted by Rocla View Post
    Olet, tietyn vuosimallin 318i:ssä se on boksissa tai jopa boksissa ja jakajassa.

    Jos en ihan väärin muista, niin "318" loppu numerolla oleva boksi ei salli kuin 6500 rpm.

    BTW. saa uskoa tai olla uskomatta, mutta 320i l-jet boksin voi asentaa tuon tilalle ja samalla rajoitin katoaa.

    En kehota näin tekemään, koska en tiedä mitä muuta samalla muuttuu, mutta virheellisen asennuksen jäljiltä voin sanoa, että kyllä se noinkin toimi.
    Mulla ainakin muuttu se rajotin semmoseksi pehmeäksi kun ton ruiskun laitoin,aikasemmin ei kiertänyt samalla tavalla rajottimelle asti ku oli kaasarilla,kierroksista en niin tiedä mutta ihan kiva oli vedätellä rajottajalle asti
    Last edited by Osku; 27-03-2008, 19:21.
    E30 24V 5D "Vakio"

    Originally posted by ///Make
    1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎