Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 316i -89 (joku jolla myös 316i kahtaisi tarkistaa mihin on kytketty tuo johto)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • khaimera
    Newbiemmer
    • Mar 2008
    • 9

E30 316i -89 (joku jolla myös 316i kahtaisi tarkistaa mihin on kytketty tuo johto)

ongelmani ei ole suuri mutta se vaivaa minua...

http://koti.mbnet.fi/khaimera/ kuvissa näkyvä liitin joka on kiinni ilmanputsarin kotelosta koneeseen menevässä putkessa, mikä on tuo liitin (3 kuvassa näkyy selviten) ja mistä kannattaisi alkaa etsimään vastakappaletta sille?

samaisessa kolmoskuvassa vasemmassa yläreunassa näkyy pieni musta "putki" joka tulee koneen päältä ulos, ja joka on tulpattu. mikä putki se on?

EDITTIÄ:

jos joltain löytyy tälläinen 316i malli niin kehtaisiko tarkistaa omasta koneesta onko kys johto kiinnitetty mihin???
    Last edited by khaimera; 07-04-2008, 16:05.
  • Guest's Avatar

Originally posted by khaimera View Post
    ongelmani ei ole suuri mutta se vaivaa minua...

http://koti.mbnet.fi/khaimera/ kuvissa näkyvä liitin joka on kiinni ilmanputsarin kotelosta koneeseen menevässä putkessa, mikä on tuo liitin (3 kuvassa näkyy selviten) ja mistä kannattaisi alkaa etsimään vastakappaletta sille?

samaisessa kolmoskuvassa vasemmassa yläreunassa näkyy pieni musta "putki" joka tulee koneen päältä ulos, ja joka on tulpattu. mikä putki se on?
    Luultavasti liittimelle ei löydy paikkaa, bmw:een kone huoneessa on ainakin itsellä ollu "paljon" ylimääräisiä liittimiä/pistokkeita. Mulla kyllä kaikki ns. perusmalleja, saattaa olla jollekki varusteelle? Musta putki????
    Last edited by Guest; 06-04-2008, 06:12.

Comment

• khaimera
      Newbiemmer
      • Mar 2008
      • 9

Originally posted by isoR View Post
      Luultavasti liittimelle ei löydy paikkaa, bmw:een kone huoneessa on ainakin itsellä ollu "paljon" ylimääräisiä liittimiä/pistokkeita. Mulla kyllä kaikki ns. perusmalleja, saattaa olla jollekki varusteelle? Musta putki????
      niin siis tuossa kolmannessa kuvassa tuo ohut putki jossa on tuollainen tulppa...

Comment

• jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16465
        • Asikkala

Onkos tässä mallissa bensahöyryjen keräyssäiliö vms. Voisko olla että se on heitetty mäkeen ja nämä ylim. osat liittyis siihen ? Pelkkää arvailua, en ole m40 pataan tutustunut.

Comment

• M40 Power
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2006
          • 584
          • Turun seutu

Mulla on omassa samanlaiset ylimääräset härpäkkeet siinä suodatinkotelon
          vieressä. Ovat ilmeisesti käytössä vain vähäpäästöisissä malleissa?
          EX: E30, E34, E36, E36 compact

Nyk. -99 320D

Comment

• Vilikki
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 6309
            • Raahe

Originally posted by M40 Power View Post
            Mulla on omassa samanlaiset ylimääräset härpäkkeet siinä suodatinkotelon
            vieressä. Ovat ilmeisesti käytössä vain vähäpäästöisissä malleissa?
            Juu tais liittyä tuohon vähäpäästöisyyteen ja alppimalleihin? Olikohan joku mutikka mikä sääti seosta ohuempaan ilmaan sopivaksi tms...varmuutta ei ole minullakaan..
            BMW e36 316i Turbo Compact

Comment

• khaimera
              Newbiemmer
              • Mar 2008
              • 9

jos se joltain löytyisi samanlainen kosla ku mulla???

Comment

• tmth
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2004
                • 2194
                • Kangasala

Originally posted by khaimera View Post
                jos se joltain löytyisi samanlainen kosla ku mulla???
                Multa löytyy, ja ihan samanlainen liitin on tyhjillään mullakin ja samainen letkun pätkä on myös tulpattuna.

F10 & R55
                ex:
                E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

Comment

• |makke
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2006
                  • 847
                  • Vaasa

Originally posted by tmth View Post
                  Multa löytyy, ja ihan samanlainen liitin on tyhjillään mullakin ja samainen letkun pätkä on myös tulpattuna.
                  Kuin myös.
                  Se mikään oo.

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎