onko kenelläkään linkin sarjasta kokemuksia? hinnan puolesta huokuttelisi ostaa,kokemuksia??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 alustasarjoista
Collapse
X
-
Täällä olisi myös kiinnostusta samasta sarjasta. Myös sen säätö ominaisuuksista, että miten säätö on toteutettu. Siis tarviiko autoa aina olla tunkkaamassa kun säädät jäykkyyttä.
Spax alusta maksaa noin: 1300€ sisältää säädettävät yläpäät. Käyttäävät sitä endurance kärryissä eli sen luusis ainakin olevan hyvä radalle.Last edited by Jamppa1983; 13-04-2008, 21:53.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
-
-
Projekti-osiossa on muutamassa e30:ssä tuollainen, ei muuta kuin etsimään missä niistä
Japskikinnereissä käyttävät paljon noita D2:a, kai ne ihan päteviä ovat- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Tarute View PostSe myös kannattaa muistaa että alusta ei saa olla yli -5 asteen pakkasessa. Tommonen alusta on ihan paras drifti hommiin mutta en kyllä laittas tommoseta alustaa siviili autoon.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by Sädde View PostÖÖ, Miks
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postno kun se ei ole suunniteltu talvikäyttöön ja kiinnityksissä ei ole kumia ollenkaan, niin kaikki resonanssit tulee kajuuttaan... jos mukavuudella ei ole mitään merkitystä, niin sitten tuskin mitään väliäLast edited by MikeDry; 14-04-2008, 15:52.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by Sädde View Postok...Mikä olisi hyvä säädettävä alusta e30 ix?- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostTuskin löytyy ix:ään säädettävää alustaa, sitähän ei montaa kymmentä milliä saisi laskea, menöö etuvetarit huonoon kulmaan ja rikkipoikki.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by Sädde View Postei oo mennyt ainakaan viel, löytyy konin ix madalluksella oleva n.80-85mm, mut ei ole säätö. Muuta kuin edessä jäykkyys...Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
E30 325iXA Touring
Lizzy - '82
Jättiprojekti
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postno kun se ei ole suunniteltu talvikäyttöön ja kiinnityksissä ei ole kumia ollenkaan, niin kaikki resonanssit tulee kajuuttaan... jos mukavuudella ei ole mitään merkitystä, niin sitten tuskin mitään väliäsigpic
e30 2,7
Comment
-
-
Originally posted by LiLHezz View Postmites noi konit pelaa :think ku ite aattelin hommaa iX:sään kans konit joka nurkkaan. (ilman madallusta)
Ja on vissiin aika moni kehunut näitä, toi h&r taitaa olla parempi?
Sais olla vain lisää saatöjä kuin jäykyys edessä.Last edited by MikeDry; 20-04-2008, 23:15.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Takajousi vaihtoehtoja on kaksi, joko coiloveriin ja vakiopaikalle. Coiloverilla joutuu vahventaa iskarin yläpäätä,koska jousikuormaa ei ole suunniteltu sinne. Mutta parempi se silleen tulee. Edessä pitäisi käydä suoraan jos isot tolpat. Saa nähdä miten käy, tilauksessa d2 setti "katu" autoon ja niitä jäykkyys vaihtoehtojahan on aika paljon, siis jos on liian kova niin löysempää jousta kehiin jos säädot ei riitä.
Niin ja ei sillä inssillä nyt pitäisi olla mitään sanomista jos parempi alusta autossa on. Paitsi siitä voi napista jos on jousi siirretty coiloveriin, mutta ei pitäisi jos vahvennukset koriin on tehty asiallisesti.Last edited by Jamppa1983; 17-04-2008, 17:59.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
Comment