Originally posted by jannmann
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
säädettävä iskarin yläpää (e30)
Collapse
X
-
Originally posted by Jasu View PostMistä näitä kannattaa kysyä? Ja sitten kysymys epäkeskopuslasta, kuinka sen osaa pistää "oikeaan" asentoon?
Comment
-
-
-
Puslien mukana tulee ohje miten nuo epäkeskot tulee laittaa
Jos ja kun sellaista ohjetta ei ole, niin _muistaakseni_ tukivarsi tulee keskelle, mutta joustovaraa on sisäänpäin enemmän kuin ulospäin (powerflexit).
Noh, vaikeasti selitetty, voin vaikka vilkaista vloppuna cabriosta miten päin ne piti laittaa.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Eilen tuli Rally Racesta iskarit ja tänään Millwayltä yläpäät ja puslat. Nyt kun vielä saisi joltain tietoa noiden puslien asennuksesta, niin pääsisi hommiin. :think
Comment
-
-
-
Originally posted by Jasu View PostEilen tuli Rally Racesta iskarit ja tänään Millwayltä yläpäät ja puslat.
Kävikö yläpäät suoraan vakio iskaritolpan kanssa?E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by Muumi View PostJoko paikoillaan?
Kävikö yläpäät suoraan vakio iskaritolpan kanssa?
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostMenee huomiselle. Pistän tänne kyllä viestiä että kuinka kävi.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostNo, miten istuivat? Kävikö vakiojousien kanssa? Paljonko kulmat muuttuivat?
Comment
-
Comment