Announcement

Collapse
No announcement yet.

säädettävä iskarin yläpää (e30)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasu
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2110
    • Tampere / Isojoki

    #16
    Originally posted by jannmann View Post
    Ton M3 osan varaosanumero on: 31 33 1 139 484
    Ja niitä saa merkkiliikkeestä. Hinta kylläkin melko mukava n. 120e/kpl nykyään.
    Ok. Taitaa olla parempi tilata tuo Millwayn sarja kun hinnoissa ei juuri eroa ole.
    Volvo S80 V8
    Mercedes C250d
    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

    Comment

    • Jasu
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2002
      • 2110
      • Tampere / Isojoki

      #17
      Originally posted by Jasu View Post
      Mistä näitä kannattaa kysyä? Ja sitten kysymys epäkeskopuslasta, kuinka sen osaa pistää "oikeaan" asentoon?
      Osaako kukaan sanoa mitenkä haetaan oikea asento noille puslille?
      Volvo S80 V8
      Mercedes C250d
      M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

      Comment

      • jannmann
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 5856
        • Joccis City

        #18
        Originally posted by Jasu View Post
        Osaako kukaan sanoa mitenkä haetaan oikea asento noille puslille?
        Mitä epäkeskoja tarkoitat?
        alatukivarren?
        Aprilia RSV4

        Comment

        • Jasu
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2002
          • 2110
          • Tampere / Isojoki

          #19
          Originally posted by jannmann View Post
          Mitä epäkeskoja tarkoitat?
          alatukivarren?
          Jees.
          Volvo S80 V8
          Mercedes C250d
          M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

          Comment

          • Jonsku
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 4647
            • Tuusula

            #20
            Puslien mukana tulee ohje miten nuo epäkeskot tulee laittaa

            Jos ja kun sellaista ohjetta ei ole, niin _muistaakseni_ tukivarsi tulee keskelle, mutta joustovaraa on sisäänpäin enemmän kuin ulospäin (powerflexit).

            Noh, vaikeasti selitetty, voin vaikka vilkaista vloppuna cabriosta miten päin ne piti laittaa.
            ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
            ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
            ex. Alpina D10 Touring #33/94
            ... and many more

            Comment

            • Jasu
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2002
              • 2110
              • Tampere / Isojoki

              #21
              Eilen tuli Rally Racesta iskarit ja tänään Millwayltä yläpäät ja puslat. Nyt kun vielä saisi joltain tietoa noiden puslien asennuksesta, niin pääsisi hommiin. :think
              Volvo S80 V8
              Mercedes C250d
              M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

              Comment

              • jannmann
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 5856
                • Joccis City

                #22
                pusla

                tossa kuva siitä alapään puslasta
                Last edited by jannmann; 03-06-2008, 00:39.
                Aprilia RSV4

                Comment

                • Jasu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 2110
                  • Tampere / Isojoki

                  #23
                  Originally posted by jannmann View Post
                  tossa kuva siitä alapään puslasta
                  Kiitos.
                  Volvo S80 V8
                  Mercedes C250d
                  M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                  Comment

                  • Muumi
                    BTCF Member
                    • Oct 2002
                    • 1702
                    • Rovaniemi

                    #24
                    Originally posted by Jasu View Post
                    Eilen tuli Rally Racesta iskarit ja tänään Millwayltä yläpäät ja puslat.
                    Joko paikoillaan?
                    Kävikö yläpäät suoraan vakio iskaritolpan kanssa?
                    E24 635csi

                    Comment

                    • Jasu
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2002
                      • 2110
                      • Tampere / Isojoki

                      #25
                      Originally posted by Muumi View Post
                      Joko paikoillaan?
                      Kävikö yläpäät suoraan vakio iskaritolpan kanssa?
                      Menee huomiselle. Pistän tänne kyllä viestiä että kuinka kävi.
                      Volvo S80 V8
                      Mercedes C250d
                      M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                      Comment

                      • 525iiäxä
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2005
                        • 1855
                        • Lappeenranta, Finland

                        #26
                        Originally posted by Jasu View Post
                        Menee huomiselle. Pistän tänne kyllä viestiä että kuinka kävi.
                        No, miten istuivat? Kävikö vakiojousien kanssa? Paljonko kulmat muuttuivat?

                        Volvo V70 2.4T -02
                        E30 323i -84 (taas)

                        Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

                        Comment

                        • Jasu
                          Bimmer Enthusiast
                          • Dec 2002
                          • 2110
                          • Tampere / Isojoki

                          #27
                          Originally posted by 525iiäxä View Post
                          No, miten istuivat? Kävikö vakiojousien kanssa? Paljonko kulmat muuttuivat?
                          Jouduin tekeen niille uuden jousijalan. Istuvat hyvin ja säätövaraa on perkeleesti. Nyt Millway tosin on ottanut uudestaan orkkis jousikuppiin sopivat yläpäät myyntiin.
                          Volvo S80 V8
                          Mercedes C250d
                          M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎