Hjelp. Tänään tuli kauhun hetkiä aamulla, kun 5 minuutin jälkeen rupes lämpömittarin viisari veivaamaan eessuun taas (kakkos- ja kolmosviivan välillä). Samalla rupes haiskahtaa hieman palaneen käry, joten vedin heti pelit seis tienposkeen. Kattelin jonkin aikaa konehuonetta, ei näkyny mitään omituista, eikä haissut mitenkään palaneelle/poikkeavalle. Kokeilin jonkin ajan kuluttua varovasti uudelleen käyntiin, ja ajelin auton Shellin pihaan. Kaikki vaikutti taas normaalilta, käytin jonkin aikaa tyhjäkäynnillä ja kierroksilla myös. Lämpömittari tuntui toimivan aivan "normaalisti" (=lue eteenpäin), ja uskalsin tovin päästä lähteä taas liikkeelle.
Aiemmin ei ole tullut vastaan tämmöistä, mikäs voisi aiheuttaa?
Ja tosiaan "normaali" lämpömittarin toiminta on mulla yleensä kuvan mukaisessa asennossa, tiedän että sieltä pitäisi jokin osa vaihtaa jotta viisarin saisi sojottamaan suoraan ylöspäin, mutta mikä anturi/termari se mahtoikaan olla?? Kiitokset auttajille.
E30 325i -92.
Aiemmin ei ole tullut vastaan tämmöistä, mikäs voisi aiheuttaa?
Ja tosiaan "normaali" lämpömittarin toiminta on mulla yleensä kuvan mukaisessa asennossa, tiedän että sieltä pitäisi jokin osa vaihtaa jotta viisarin saisi sojottamaan suoraan ylöspäin, mutta mikä anturi/termari se mahtoikaan olla?? Kiitokset auttajille.
E30 325i -92.
Comment