Paljos uudemman korisella E30 kärsii ajaa ennen kun jakohihna pitää vaihtaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jakohihnan vaihto E30 89vm
Collapse
X
-
Henski
Re: Jakohihnan vaihto E30 89vm
Originally posted by Infinity BetaPaljos uudemman korisella E30 kärsii ajaa ennen kun jakohihna pitää vaihtaa?
neloskoneella 40 tkm / 3 vuotta
kutosella 90 tkm / 4 vuotta
EDIT, pitihän se katsoa nuo autodatasta niin ei ihan puutaheinää ole... Tietysti jokainen ajaa jännitys persiissä remmillä niin paljon kuin haluaa, mutta ilmeisesti nuo remmit kannattaa vaihtaa kovastikkin aiemmin kuin nuo luvut...
-
Re: Jakohihnan vaihto E30 89vm
Originally posted by HenskiOriginally posted by Infinity BetaPaljos uudemman korisella E30 kärsii ajaa ennen kun jakohihna pitää vaihtaa?
neloskoneella 40 tkm / 3 vuotta
kutosella 90 tkm / 4 vuotta
EDIT, pitihän se katsoa nuo autodatasta niin ei ihan puutaheinää ole... Tietysti jokainen ajaa jännitys persiissä remmillä niin paljon kuin haluaa, mutta ilmeisesti nuo remmit kannattaa vaihtaa kovastikkin aiemmin kuin nuo luvut...
Comment
-
-
Henski
Originally posted by ZoMbiEmun mielest suosittelevat BMW-huollossa 40 tkm, 60 oon ite ajanu ennen vaihtoo... toi 90 on mun mielest aika paljo :shock:
Comment
-
Justiinsa äsken vaihdoin remmin tuohon 320:een ku alko jännittää et millon leviää ku edellisestä vaihdosta oli kulunu 101tkm :lol: ... remmissä ei sinänsä ollu mitään suurempia vikoja, mutta kiristin oli aika lailla loppu metreillä.-MB 350 CLS-
-Fiat Ducato-
-Volkswagen Vento 1.8-
-Yamaha R1-
Autonosturit, rengaskoneet, korjaamokoneet edullisesti:
http://www.eduel-asennus.fi
Comment
-
-
Eikös joskus ole ollut juttua, että kutoskoneisessa vaihtoväli oli aluksi 80tkm, mutta maahantuoja oli lähettänut muutaman vuoden sisällä kirjeen auton omistajille ja suositellut vaihtoväliksi 60tkm. Ainakin itse olen näissä uskoissa ja ensi viikolla hihna meneekin vaihtoon. Eikä se varmaan pahaa tee, vaikka vaihtaakin useammin.E46 330i M-sport touring
ex A4 Qt - ex E36 323i M-sport touring - ex E30 325i
sigpic
Comment
-
-
Henski
Originally posted by BMW 325i MSPORTEIKÖS BMW-FINLAND ilmottanut 4-syl. remmin vaihdoks 40tkm. ???????????
Kuten sanottua nuo ilmoittavani vaihtovälit on katsottu autodata 2004 ohjelmasta. Käytännön vaihtovälit tuntuvat olevan noilla M40 koneilla jotain 25-30tkm ja silti osalla remminmenoja ollut, tietty jokainen voi ajaa niin kauan kuin perse kestää... tuon kuutos koneen remminkinhän saa vaihtaa vaikka 15tkm välein jos haluaa mutta tuommoisen arvon ovat joskus ilmoittaneet... tuo 60tkm pidettäköön suositeltavana...
Comment
-
Originally posted by Tuksteite ajoin 120tkm, kutosella ja vähän kyl jännitti mutta kun vaihdoin niin remmi oli melkein kuin uus ja kiristin kans... :juo
ei kai M20 o samaa ongelmaa kuin M40... siis jos amma mies asentaa 8)
Comment
-
Comment