Terve!
Koitin söötsiä, mutta ei näin idioottikysymyksene löytynyt vinkkiä
Aloin tästä pystymetsästä vaihtamaan avooni tuota vasenta alatukivartta. Renkaan irroitin ja aloin ihmettelemään:
1. Jotta sen keskimmäisen pallonivelen mutterin saa irti, niin pitääkö koko akselisto (vai mikä se koko auton leveyksinen palkki on) tiputtaa alas eli koko auton etupää on nostettava ylös? Ja jos, niin
2. mitä kaikkea sieltä oikein rojahtaa alas kun irrottaa ne 8kpl? pultteja, onko siinä jotain hyvää taktiikkaa. Mikä voi mennä vituilleen?
Pikaiset vinkit tarpeen.
Jouni
Koitin söötsiä, mutta ei näin idioottikysymyksene löytynyt vinkkiä
Aloin tästä pystymetsästä vaihtamaan avooni tuota vasenta alatukivartta. Renkaan irroitin ja aloin ihmettelemään:
1. Jotta sen keskimmäisen pallonivelen mutterin saa irti, niin pitääkö koko akselisto (vai mikä se koko auton leveyksinen palkki on) tiputtaa alas eli koko auton etupää on nostettava ylös? Ja jos, niin
2. mitä kaikkea sieltä oikein rojahtaa alas kun irrottaa ne 8kpl? pultteja, onko siinä jotain hyvää taktiikkaa. Mikä voi mennä vituilleen?
Pikaiset vinkit tarpeen.
Jouni
Comment