Kyselisin täältä, että onko miten paljon hommaa vaihtaa E30 316i koneen paikalle E34 520:n kone ja onko kukaan tehnyt sitä vielä?. itse ainakin tiedän, että perä ja jarrut pitää vaihtaa... mutta käykö tuo vaihdelaatikko tosta 520:stä suoraan tohon E30:iin. Kone otettaisiin saksan tuonti autosta, josta on veroja maksamatta... saako koneen ottaa semmosesta autosta toiseen autoon ilman että veroja maksaisi?
E30 316i -> 520i tekniikanvaihto?
Collapse
X
-
-
Riippuu onko se M50 vai M20 kone jota olet E34:stä E30:iin laittamassa. Tätäkin swappia kysytty moneen kertaan, tietoa löytyy searchilla. Molemmat swapit ovat tehtävissä, alustan / jarrujen tulee vastata M20 tapauksessa 320:ä ja M50 tapauksessa 325:ttä.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
Sähköjen kanssa joutuu värkkäämään, kardaanin etupää saattaa olla erilainen, putkiston alkuosan joutuu tekemään uusiksi. Muuten ei mitään ihmeellistä. Searchilla löytyy tietoa "M50 E30:iin"Originally posted by JugeZi View PostM50 kone ois kyseessä mikä laitettas m40:n tilalle
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Ja tässä viimeksi eilen käytyä keskustelua: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=138778Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
No ei passaa enää tähän topikkiin, mutta kerrataan vielä niin käy se suoraan, toisin päin ei käy, eli e34 koriin käy vain oman mallinen m20, mutta e34 kone käy muihinkin, eli e34 m20 koneessa on eniten niitä korvakon paikkoja.Originally posted by zener View PostEikös se ollut niin, että E34 M20 ei passaa suoraan E30:iin. Moottorin kiinnikkeet eripaikassa?Olli.
Comment
Comment