Kyselisin täältä, että onko miten paljon hommaa vaihtaa E30 316i koneen paikalle E34 520:n kone ja onko kukaan tehnyt sitä vielä?. itse ainakin tiedän, että perä ja jarrut pitää vaihtaa... mutta käykö tuo vaihdelaatikko tosta 520:stä suoraan tohon E30:iin. Kone otettaisiin saksan tuonti autosta, josta on veroja maksamatta... saako koneen ottaa semmosesta autosta toiseen autoon ilman että veroja maksaisi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 316i -> 520i tekniikanvaihto?
Collapse
X
-
Riippuu onko se M50 vai M20 kone jota olet E34:stä E30:iin laittamassa. Tätäkin swappia kysytty moneen kertaan, tietoa löytyy searchilla. Molemmat swapit ovat tehtävissä, alustan / jarrujen tulee vastata M20 tapauksessa 320:ä ja M50 tapauksessa 325:ttä.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
Originally posted by JugeZi View PostM50 kone ois kyseessä mikä laitettas m40:n tilalleex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Ja tässä viimeksi eilen käytyä keskustelua: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=138778Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEikös se ollut niin, että E34 M20 ei passaa suoraan E30:iin. Moottorin kiinnikkeet eripaikassa?Olli.
Comment
-
Comment