Ongelmia riittää....
Mikä on hyvä/oikea tapa saada kotikeinoilla jumiutunut mäntä irti? "Ensiö" puolen mäntä lähti nätisti paineilmalla (aerosoli kannu) mutta toisen puolen mäntä jumittaa. Yritettiin pitää sitä irronneen männän aukkoa kumiläpykällä suljettuna ja sit lisätä ilmaa mutta ilma tulee väkisin jostain sen kumuläpykän välistä ulos ja mäntä ei ponnaa ulos! Tosin voi olla että tuon aerosoli purkin paine ei riitä mutta se on ainoa mitä on nyt tarjolla.
Kannattaako muuten jarrusatulaa purkaa niin että molemmat puolet satulasta lähtee irti? Tuossahan on 4 pulttia mitkä pitää ne jarrusatulan "puolet" yhdessä. Meinaan vaan että jos ne avaa ja pistää koko satulan atomeiksi niin voiko tulla nestevuotoja kokoomisen jälkeen, vai miten se jarruneste menee siellä sisällä siihen toisen puolen männäsylinteriin? Voi herran jumala miten vaikeesti selitetty mutta näin kanuunassa ei parempaan pysty....Sorge...
Ja autona siis E21 315
Mikä on hyvä/oikea tapa saada kotikeinoilla jumiutunut mäntä irti? "Ensiö" puolen mäntä lähti nätisti paineilmalla (aerosoli kannu) mutta toisen puolen mäntä jumittaa. Yritettiin pitää sitä irronneen männän aukkoa kumiläpykällä suljettuna ja sit lisätä ilmaa mutta ilma tulee väkisin jostain sen kumuläpykän välistä ulos ja mäntä ei ponnaa ulos! Tosin voi olla että tuon aerosoli purkin paine ei riitä mutta se on ainoa mitä on nyt tarjolla.
Kannattaako muuten jarrusatulaa purkaa niin että molemmat puolet satulasta lähtee irti? Tuossahan on 4 pulttia mitkä pitää ne jarrusatulan "puolet" yhdessä. Meinaan vaan että jos ne avaa ja pistää koko satulan atomeiksi niin voiko tulla nestevuotoja kokoomisen jälkeen, vai miten se jarruneste menee siellä sisällä siihen toisen puolen männäsylinteriin? Voi herran jumala miten vaikeesti selitetty mutta näin kanuunassa ei parempaan pysty....Sorge...
Ja autona siis E21 315
Comment