juu... Mulla on itellä pari kappaletta e21 biimereitä. toinen on 315 ja toinen 316. onko näiden alustassa mittän eroja?? mikä näissä autoissa on teho raja virittäessä???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mihin verrata e21???
Collapse
X
-
No ainaki sarja tehokkain on 323i, jossa 143hv ja siihen 20%= 171,6hv (maksimi, joka konttorille menee)... Joten eiköhän ton 323:sen kamat pidä löytyä sieltä alta, jos virittämään rupeet. Alustojen eroista en nyt tarkkaan tiä, mutta tuskinpa ihaan mitään radikaalia eroa on.
Nimimerkillä T3 seikkaileva henkilö näistä tietää paljon, siltä kanttaa kysyä, ellei satu vastaan josain vaihees.Siitä lähetään mihin muut jää...
-
-
Originally posted by SagJoku alustan päivityksen tehneistä voisi listata osat jotka eroavat 315 ja 323i malleissa?
Takatukivarret + jarrusatulat
Etutolpat + Etujarrut
etu- ja takakallistuksenvakaajat
Ilman mitään alustamuutoksia voi laittaa 2.0 moottorin olettaen siis että tehot ei mene yli.E9, E21, E46/5, G01
Comment
-
-
ETK:sta katsottua:
etujarrut:
315,316,318,318i,320 (M10) ja 320 (M20) sama levy (34 11 1 119 112 tai 34 11 1 163 128) kokona 255x12,7
320i ja 323i jäähdytetyt levyt (34 11 1 119 112) edessä. koko 255x22
Takajarrut:
sama rumpu malleissa 315, 316,318, 318i, 320 (M10), 320 (M20) ja 320i.
323i:ssähän on ne levyt takana.Hubraum statt spoiler!
Nyt: 530dA xDrive F11 -15
Ex.penaalit: 2000 NK -66/-67, 520iA E28 -86, 520 E12 -80, 520i E28 -84, M535i E28 -86, 2000 TI-Lux NK -67, 525iA/M5 E34 -89/-93, 520d Touring E39 -00, 325i Cabrio E30 -89 'Sultans Edition', 316i E46 -02, 320dA E90 -06, 320dA Touring E91 -06, M5 3.8 E34 -92, 530dA Touring E61 -05, 320d Touring E91 -08, 330dA Touring M-sport E46 -04, 320dA xDrive touring E91 -10/11, X3 xDrive20d F25 -11, 530dA xDrive Touring F11 -11, X3 xDrive20d F25 M-sport -12
Comment
-
Comment