Moi.
Tällä hetkellä autoni on 320 kutoskoneella oleva E30 -86.
Eli mitä kaikkea minun on hankittava,että se vastaa 325 mallia?
Ja nyt olisi tarkoitus muuttaa se muuten 325 mallia vastaavaksi,mutta
ei moottoria vielä koska rakenteilla on M30 2,8 turbokone ja M50 2,5 24V turbokone. En tiedä vielä kumpikeulalle päätyy.
Eli pitääkö minun käyttää nyt auto katsastus konttorilla kanta auto tarkastuksessa ensin ?
Mitä kaikkea pitää hankkia,että moottoria lukuunottamatta auto vastaa 325 mallia?
Mulla on jo D2 alusta 325 malliin ja hydraulinen käsijarru ym muuta tavaraa niin pitäis äkkiä päästä päivittämään tuo alusta vastaamaan 325 mallia.
Auttakaa tietämätöntä.
Mitä mun on hankittava eteen ja taakse?
Mistä niitä olis viisas etsiä ?
Ja jos jollain on myynnissä niin tarjotkaa ihmeessä.
Ja kaikella kunnioituksella vastauksia vain ihmisiltä, jotka tietävät varmasti mistä puhuvat.
Suuret kiitokset.
Tällä hetkellä autoni on 320 kutoskoneella oleva E30 -86.
Eli mitä kaikkea minun on hankittava,että se vastaa 325 mallia?
Ja nyt olisi tarkoitus muuttaa se muuten 325 mallia vastaavaksi,mutta
ei moottoria vielä koska rakenteilla on M30 2,8 turbokone ja M50 2,5 24V turbokone. En tiedä vielä kumpikeulalle päätyy.
Eli pitääkö minun käyttää nyt auto katsastus konttorilla kanta auto tarkastuksessa ensin ?
Mitä kaikkea pitää hankkia,että moottoria lukuunottamatta auto vastaa 325 mallia?
Mulla on jo D2 alusta 325 malliin ja hydraulinen käsijarru ym muuta tavaraa niin pitäis äkkiä päästä päivittämään tuo alusta vastaamaan 325 mallia.
Auttakaa tietämätöntä.
Mitä mun on hankittava eteen ja taakse?
Mistä niitä olis viisas etsiä ?
Ja jos jollain on myynnissä niin tarjotkaa ihmeessä.
Ja kaikella kunnioituksella vastauksia vain ihmisiltä, jotka tietävät varmasti mistä puhuvat.
Suuret kiitokset.
Comment