Ongelmana on 325 iX:ään huono etujousien saatavuus. Onko kukaan verrannut 4-vetoisen ja takavetoisen etutolppaa/jousta keskenään, eli onko ainoa ero jousen pituus? Siis onko halkaisija ja päiden muoto sama, eli ainoa ero olisi pituus?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 4-veto / takaveto, etujousien vaihtokelpoisuus
Collapse
X
-
Tais olla IX:ssä halkaisijaltaan isommat jouset, siis kierteen halkaisija suurempi kuin takavetomallissa.
Tein aikanaan omaan korotusjouset E32 735:sen etujousista pätkäisemällä pari kiekkaa pois ja sopi hyvin paikalleen. Tästä jäi mielikuva että on isommat...E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber MetallicEX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
-
-
Originally posted by turboix View PostOmaan ix oon laittanu ihan normi e30 jouset eteen ja taakse.
Eli selvennykseksi vielä, niin mulla tuo iX on tulossa sellaiseen käyttöön, että alusta sain olla hieman vakiota korkeampi ja etenkin jäykempi. Iskareiksi tulee bilsteinit ja jousijäykkyys tulee olemaan samaa tasoa kuin rallissa. Kynäjousitolppia ei tuohon tunnu ainakaan valmiina löytyvän, joten koetetaan päästä alkuun isolla jousella.
Comment
-
-
Originally posted by metake View PostTakapää on lienee sama kuin takavetoisessa? Ja ymmärtääkseni farkun jousi on jäykempi?E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber MetallicEX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
Comment
-
Comment