Elikkäs pitäis pelkääjän paikalta pitäisi hitsata pohjasta yksi ruostekohta ylhäältä päin, elikkäs miten pääsen pohjaeristyksiin käsiksi, pitääkö leikellä peltejä että pääsee käsiksi? Apuja kaivataan, saa parempaa jälkeä tehtyä jos yläkautta pääsis käsiksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 316i pohjan äänieristeet
Collapse
X
-
Originally posted by BMW3 View PostElikkäs pitäis pelkääjän paikalta pitäisi hitsata pohjasta yksi ruostekohta ylhäältä päin, elikkäs miten pääsen pohjaeristyksiin käsiksi, pitääkö leikellä peltejä että pääsee käsiksi? Apuja kaivataan, saa parempaa jälkeä tehtyä jos yläkautta pääsis käsiksi.
Ihan vain nostamalla auton maton irti, on kiinni kynnyksen muovilistoilla. Tarvittaessa irroittamalla myös etupenkin joka kiinni neljällä pultilla.
Itse pohja on yksinkertaista peltiä paitsi pari kapeaa koteloa löytyy, kaikki selviää nostamalla mattoa.
Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
-
-
E30:n pohjan äänieristeet on lattimatossa sekä bitumilevynä pellissä. Jos ei bitumit tunnu lähtetevän lämmitä jollain puhaltimella.
Lattimatto sitten ei lähde kokonaan pois ilman lämppärin kennon irroitusta, joten suosittelen maton leikkaamista jos haluaa päästä helpolla. Jos haluaa lämppärin kennon pois niin pitää purkaa myös kojelauta tieltä pois, tai ainakin nostaa sitä, ei muuten mahdu tulemaan.
Saa kysyä jos tulee purkamisesta jotain kysyttävää. Moinen projekti itsellä menossa.E30 -90 320i
Comment
-
-
Originally posted by ViperHawk View PostLattimatto sitten ei lähde kokonaan pois ilman lämppärin kennon irroitusta, joten suosittelen maton leikkaamista jos haluaa päästä helpolla. Jos haluaa lämppärin kennon pois niin pitää purkaa myös kojelauta tieltä pois, tai ainakin nostaa sitä, ei muuten mahdu tulemaan.
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostKyllä se lattiamatto vaan lähtee ilman lämppärin kennon irroitusta. Ei tosin mikään kaikkein mukavin työvaihe, mutta tarpeeksi repimällä ja riehumalla olen ainakin kaksiovisesta -88 320i:stä lattiamaton irroittanut. Suurin ongelma oli muistaakseni polkimien kohdalla, kun matto piti pujottaa kaasupolkimen "läpi" eikä jäykkä matto meinannut taipua minnekään. Matto lähtee lämppärinkennon alta tiukasti nykäisemällä.
Comment
-
-
tullu itelle kans tutuksi toi apukuskin lattian tekeminen. Kato samalla kokolattia, koska pehmeetä löytyy paremmin maton alta ku pohjaa kurkkimalla. ja bitymimatto lähti ainakin iteltä ku naputtelin kumivasaralla "hennosti". Lähtee yllättävän helposti lohkeillen. Osta bitymin tilalle vibroplastia ja vedä koko jalkatila. On muuten e30 yllättävän hiljanen vibron jälkeen.Nyt:
BMW 535D Touring -06
Lincoln Navigator -06
VW LT35 - 99
EX: MB 300TE 4-Matik
EX: BMW 318 touring -90
ex: BMW 750 -88
ex: Ford Escort -84
Comment
-
Comment