Sorvaa sinne 10mm koroke lappu molemmin puolin jousta.
Huomaa vaan että tuossakohtaa se 10mm pala nostaa sitä enemmän kuin sen 10mm.
Näin on itsellä ja saa halutun korkeuden mukavasti.
MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Sorvaa sinne 10mm koroke lappu molemmin puolin jousta.
Huomaa vaan että tuossakohtaa se 10mm pala nostaa sitä enemmän kuin sen 10mm.
Näin on itsellä ja saa halutun korkeuden mukavasti.
Toi mulla onki seuraavana tarkotus tehä. Paljonkohan sit esim. 10mm pala sitä nostaa..? :think
Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
Jäipäs sulla perä alas noilla jousilla, mitenkähän se nyt tuollain?
Tosin mulla puuttuu autosta kaikki verhoilut, takapenkki, takaluukusta kaikki ylimääräinen (tosin siellä on 2 kpl vararenkaita) joten painoa saattaa taka-akselilla olla vähemmän.
Jäipäs sulla perä alas noilla jousilla, mitenkähän se nyt tuollain?
Tosin mulla puuttuu autosta kaikki verhoilut, takapenkki, takaluukusta kaikki ylimääräinen (tosin siellä on 2 kpl vararenkaita) joten painoa saattaa taka-akselilla olla vähemmän.
Tuossa kuva mun autosta samoilla jousilla:
Joo.. mut mulla on kaikenmaailman hifit sun muut takaluukussa, lisä-äänieristettä ja kaikki verhoilut jne.. vähän olis kyl saanu viä nousta. mut ajettavuus on kyllä helvetisti parempi
Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
Tuuringiin vielä lisävalot ja korkean profiilin kumit
Mä en ymmärrä miks mua kiinnostaa nää überhorokit
Lilhes , soitappa Vallilan Takomoon . Olin sinne yhteydessä kun jotain tässä suunnittelin , uskon että saat sieltä kohtuuhintaan just sellaiset mitä haluat kun kerrot speksejä ja / tai viet nykyiset vieterit malliksi.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mä luulen että noi vetovaunujouset vois olla kuitenkin sitten paremmat Lilhezzin autoon, koska ne on ihan selkeesti jäykemmät, kun sulla tuntuu olevan tuo perä jonkin verran painava niin kantaisivat paremmin. Koetan tuoda ne etujouset ja saapua iX:llä paikalle niin pääset vertaamaan noita takajousia.
Itselle tuli nyt takajousiksi E36 farkun vahvistetut takajouset (ns. vetovaunu jouset) ja ne nosti perää ehkä 10 - 15 mm noihin vahvistamattomiin verrattuna. Jäykkyydeltään ne on huomattavasti jäykemmät ja etenkin paljon progressiivisemmat, mutta en usko että nekään olisivat normi katuajoon liian jäykät, tietysti riippuu mistä tykkää.
Kuvassa jo uudet takajouset paikallaan:
Rupeaa ix olemaan as. korkeudessa. Saitko jakolaatikon rempattua vai ehjempi kiinni ?
Joo se varmaan laski n. sentin.. mut vanhoilla jousilla jos oli tankki täynnä ni oli viä matalampi
Petrol hei. lisävalot on jo
Kaveri tekee viä rosteriputkesta karjapuskurin. Kattotelineetki löytyy.
Meinasin totakin ehdottaa mutten kehdannut
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
No nousiko perä korkeammalle niillä E36 touring vetovaunujousilla, mites etupää??, ei selvinnyt tässä paitsi säädettävät tai mittatilauksella. No tietysti korotus lätkillä selviäs:think
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
No nousiko perä korkeammalle niillä E36 touring vetovaunujousilla, mites etupää??, ei selvinnyt tässä paitsi säädettävät tai mittatilauksella. No tietysti korotus lätkillä selviäs:think
En oo kokeillu Rupesin suunnittelemaan jo bagejä ni sais just niin korkeen ku haluaa Etupäähän ei ole vielä mitään suunniteltu..
etupäähän e34 525i tai tds jouset nousee aika reilusti
Ok, eli taakse e36(veto) jouset/koropalat+Eteen nämä.
Onko väliä kummat 525 tai tds ja ne tietysti sopii, mites iskarit....Tietysti jos taakse löytyisi jotkut mihin ei tarvisi koropaloja?:think
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment