tutkisin nyt asiaa tarkemmin eli kakkos koppaisen golffin vanteet menee sit vissiin , mutta menevätkö siis suoraan ilman mitään lisäpalikoita ynnä muita modauksia ? auttakaa tietämätöntä
tutkisin nyt asiaa tarkemmin eli kakkos koppaisen golffin vanteet menee sit vissiin , mutta menevätkö siis suoraan ilman mitään lisäpalikoita ynnä muita modauksia ? auttakaa tietämätöntä
Luulis että ffp:llä tietävät/muistavat mikä on kakkakoppasen keskireikä, et ja pulttijako. Jos noi täsmää menee suoraan.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
tutkisin nyt asiaa tarkemmin eli kakkos koppaisen golffin vanteet menee sit vissiin , mutta menevätkö siis suoraan ilman mitään lisäpalikoita ynnä muita modauksia ? auttakaa tietämätöntä
Kyllä pitäisi koska ainakin corradossa on sama keskireikä kun bemarissa, golfissa on samat palikat kun corradossa eli ei pitäisi olla mitään ongelmia saada alle..
Nuo etuvetoisten vanteet ei oikein istu ison et:n takia, vaikka pulttijako & keskireikä oliskin oikea.
Takavetoisten Opelien (Manta / Ascona, Kadet C) vanteet sopii paremmin. Niissähän pulttijako on 4 X 100 , keskireikä 57mm ja et 30 kieppeillä.
e90 330i lci -09 Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Ite pyöräyttelin omaan e30:iin "heittämällä" jotkut Fiatin vanteet. Kyseessä siis Borbet B:t 7,5x16", pulttijaolla 4x98 ja ET:llä 30. Ei tarvinnu paljon mitään tehdä. 20mm spacerit väliin, tosin edessä taitaa vieläkin ottaa tolppaan kiinni täydet kääntäessä. Epäkeskopultit jaon muuttamiseksi, noh, noin pitkiä epäkeskopulttejahan ei valmisteta edes, joten hommasin normaalit M12 pultit 1,5 nousulla ja lujuudella 10.9, noihin laitettiin sitten irralliset kartiot (kuten oikeissa epäkeskopulteissakin on). Keskireikä sentään täsmäsi, joten sen kanssa ei tarvinnut alkaa kikkailemaan.
Comment