Tää vesi mitä sisälle tulee ei tuu lämppäristä vaan ulkoo, eli olisko jollain antaa vinkkiä mikä olis yleinen vuotopaikka? tuulilasin reunat on tiivistetty ja sisätilan ilmanottoaukon pohja on kunnossa, että sieltäkään ei voi päästä. Vesi on puhdasta eli sen täytyy tulla taivaalta eikä maasta. Niin juu se tulee kuskin jalkatilaan ihan vasempaan etukulmaan.
E30-vesivuoto
Collapse
X
-
Re: E30-vesivuoto
Pari paikkaa tulee mieleen, eli sulakeboxin alapuolelta, kaasuvaijerin läpivienti ja konepellin vaijerin läpivienti.Originally posted by petsukkaTää vesi mitä sisälle tulee ei tuu lämppäristä vaan ulkoo, eli olisko jollain antaa vinkkiä mikä olis yleinen vuotopaikka? tuulilasin reunat on tiivistetty ja sisätilan ilmanottoaukon pohja on kunnossa, että sieltäkään ei voi päästä. Vesi on puhdasta eli sen täytyy tulla taivaalta eikä maasta. Niin juu se tulee kuskin jalkatilaan ihan vasempaan etukulmaan.ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
-
Re: E30-vesivuoto
joo tosiaan kannattaa ottaa se sulakeboxi irti ja kattoo onko sinne konehuoneen ja sen ilmanottokotelon väliseen tulipeltiin syöpyny reikiä...itellä just kanssa tuli vedet tonne kuskin jalkatilaan ja lopulliseksi syyksi tais selvitä se että ilmanottokotelon tyhjennysreikä siinä nurkassa ei oikein tahtonu vetää hyvin ja se vesi jäi sitte lillumaan sinne koteloon ja ku siinä tulipellissä oli pari reikää ni se vesi valu tietty niistä sinne konehuoneen puolelle ja johtojen läpiviennistä suoraan kuskin lattiatilaan :(Originally posted by inspPari paikkaa tulee mieleen, eli sulakeboxin alapuolelta, kaasuvaijerin läpivienti ja konepellin vaijerin läpivienti.Originally posted by petsukkaTää vesi mitä sisälle tulee ei tuu lämppäristä vaan ulkoo, eli olisko jollain antaa vinkkiä mikä olis yleinen vuotopaikka? tuulilasin reunat on tiivistetty ja sisätilan ilmanottoaukon pohja on kunnossa, että sieltäkään ei voi päästä. Vesi on puhdasta eli sen täytyy tulla taivaalta eikä maasta. Niin juu se tulee kuskin jalkatilaan ihan vasempaan etukulmaan.
kannattaa myös kattoa jos löytyy kattoluukku, että ne helmoissa olevat helmakoteloiden tyhjennysreiät on auki. nimittäin jos vettä sataa paljon ni tulee tuolta kattoluukun tyhjennysrei'istä suoraan sinne helmakoteloihin ja alkaa nostaa vedenpintaa...ne tulee sitte jossain vaiheessa lattialle!
kannattaa vielä kattoa se kuskin tunkinnostopaikka...se on todella helposti ajan mittaan ruostuva ja vesi pääsee helposti sitä kautta tonne lattialle!
eikä sovi unohtaa, että kannattaa lopuksi kuivattaa se lattiamatto HYVIN ettei tuu näitä ikkunoiden huurtumisongelmia ja ei tartte ajaa parin vuoden päästä millään flinstones kärryllä ilman lattiaa :wink:
Comment
-
Kaikki kyseiset paikat on katottu, kattoluukkua ei ole. Lattiamattoo on kuivattu lämminilmapuhaltimella jo neljättä päivääja nyt rupee olemaan kuiva. Se on vaan ilkee ajaa taas tallista ulos jos se kumminkin vuotaa, silikooni määrästä päätellen ei pitäis :wink:
Comment
-
Missä tollanen helmojen tyhjennysreikä oikein on? :shock: tunkinreikä?
Comment
Comment