Vaihdoin tuossa E30 M20B25 koneeseen jäähdytinnesteet sekä termostaatin uuteen. Lämmintä puhaltaa sisälle ja paisuntasäiliössä pysyy vedes samassa tasossa mutta lämpömittari näyttää vain 1/4 normaaliajossa tai korkeintaan 2/6 paikallaan. En tuota sen kummemmin ilmannut, kuin lisäilin nestettä sitä mukaan kun sitä hävisi paisarista, pidin tietysti auton keulan ilmassa ja ilmausruuvia auki. Ei tuo mitään tolkuttoman kuumaa ilmaa kyllä puske mun mielestä kabiiniin, ei siellä ainakaan hiki tule jos pitää lämmöt täysillä ja puhaltimen 3 asennossa.
Visko toimii niinkuin pitääkin, eli ei pyöri mukana, mutta kun käyttää noin 10min paikallaan niin se kyllä tarraa kiinni, kun nostaa vähänkin kierroksia. En muista juurikaan miten tuo lämpömittari on näyttänyt ennen nesteiden vaihtoa, kun autoa olen rempannut muutaman kuukauden enkä ajanut kuin tallille sillä. Kerrotaan nyt vielä että lämpömittari ja bensamittari jumppaa välillä edes takas vain ajon aikana, mutta nyt ei ole taas viikkoon tehnyt sitä.
Visko toimii niinkuin pitääkin, eli ei pyöri mukana, mutta kun käyttää noin 10min paikallaan niin se kyllä tarraa kiinni, kun nostaa vähänkin kierroksia. En muista juurikaan miten tuo lämpömittari on näyttänyt ennen nesteiden vaihtoa, kun autoa olen rempannut muutaman kuukauden enkä ajanut kuin tallille sillä. Kerrotaan nyt vielä että lämpömittari ja bensamittari jumppaa välillä edes takas vain ajon aikana, mutta nyt ei ole taas viikkoon tehnyt sitä.
Comment