Hilfe!
Eli em. tekniikkapäivitystä olen pohtinut. Ajattelin että pääsisi melko vähäisillä muutoksilla kuusimukiseen tekniikkaan verrattuna..? Tuohon is-koneeseen saisi melko helposti lisäpotkuakin ja olisi mukavan köykäinen keulilla. Mitä muutoksia pitäisi minimissään tehdä? Perä ja laatikko ovat hyvässä kunnossa ja jarrutkin just rempattu, ois mukava säästää ne jos mahdollista. Tourinki on ihan karvalakki vailla ABS-jarruja, ohjaustehostinta jne. Varusteina ruhtinaalliset kiekkamittari, M Tech 1-ratti ja keskuslukko..ja xenonit! Auttakee aloittelevaa harrastajaa!
Eli em. tekniikkapäivitystä olen pohtinut. Ajattelin että pääsisi melko vähäisillä muutoksilla kuusimukiseen tekniikkaan verrattuna..? Tuohon is-koneeseen saisi melko helposti lisäpotkuakin ja olisi mukavan köykäinen keulilla. Mitä muutoksia pitäisi minimissään tehdä? Perä ja laatikko ovat hyvässä kunnossa ja jarrutkin just rempattu, ois mukava säästää ne jos mahdollista. Tourinki on ihan karvalakki vailla ABS-jarruja, ohjaustehostinta jne. Varusteina ruhtinaalliset kiekkamittari, M Tech 1-ratti ja keskuslukko..ja xenonit! Auttakee aloittelevaa harrastajaa!
Comment