Originally posted by Panu.K
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 M40 vähäpäästöinen, turbotettavaks?
Collapse
X
-
Originally posted by sierra4x4tbo View PostSe on, kun rakastutaan siihen pihalla makaavaan romuun (anteeksi rakkaaseen), eikä tule mieleenkään vaihtaa sitä helpompaan/parempaan aihioon..2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Panu.K View PostEn ole ikinä ymmärtänyt joidenkin ihmisten halua ahtaa näitä pikku moottoreita. Saman verran rahaa menee ahtamiseen kun aloittaa homman kunnollisesta aihiosta tai ehkä jopa vähemmän kun perusasiat(jarrut,alusta) on jo alkuun paremmalla mallilla.Last edited by r.w.; 04-02-2009, 18:04.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by BMW-87 View PostProjektiin 1500-2000€
Eiköhän noilla jotain saa tehtyy, ei ole rahasta kiinni
Varaisin kymppitonnin ja Buranaa vähäpäästöistä ahdettua M40 varten.
PS: Edellisen kerran kun hankin koriltaan ja osiltaan kohtuukuntoisen rullaavan, ei-vähäpäästöisen 2d e30:n se tuli maksamaan kuljetuskustannuksineen 90 euroa (70km päästä traileroituna). Tässä siis päästövaatimuksena on HC alle 1000, ei muuta. Et todellakaan ole sidottu tuohon nykyiseen koppaasi, Sierra4X4tbo kirjoittikin asiasta osuvasti. Nettiautossa on tällä hetkellä kaupan 165 kappaletta e30:jä.... Ostajan markkinat sanoisin.
Kannattaa ottaa onkeensa mitä tässä useampi on koittanut kertoa.Last edited by petrolhead; 04-02-2009, 22:42.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by BMW-87 View PostProjektiin 1500-2000€
Eiköhän noilla jotain saa tehtyy, ei ole rahasta kiinni
Ethän nää voi olla tosissas! Tuosta sun hommasta ei tuu vittuakaan. Paistaa kolmen kilometrin päähän sun tietämättömyys ahtamisesta tai moottorin virittämisestä yleensäkkään, kun tuollaisia summia kehtaat edes heittää ilmoille. Ja M40+vähäpäästöinen...voi hyvää päivää.
Comment
-
-
Mitä täälä ihmiset puhuu ei-vähäpäästöisen HC-rajasta alle 1000? Kävin talviautoon (opel ascona B 2.0 LE-jetronic) hakeen korjaamolta päästölapun ja meinas olla tekemistä että sai säädettyä ja kikkailtua siihen lapun kun korjaamon setä sanoi että 600 on HC raja ja ei meinannut mennä mitenkään alle sen tyhjäkäynnillä, kierroksilla kuitenkin meni johki 300 ja sieltä kaasuläppä sit kiinni et kierrokset alle tonnin ja äkkiä *print,print*
. Eli turhaanko tuota koitettiin puljata alle 600 jos 1000 on se raja
? Auton vuosimalli 1980.
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostMitä täälä ihmiset puhuu ei-vähäpäästöisen HC-rajasta alle 1000? Kävin talviautoon (opel ascona B 2.0 LE-jetronic) hakeen korjaamolta päästölapun ja meinas olla tekemistä että sai säädettyä ja kikkailtua siihen lapun kun korjaamon setä sanoi että 600 on HC raja ja ei meinannut mennä mitenkään alle sen tyhjäkäynnillä, kierroksilla kuitenkin meni johki 300 ja sieltä kaasuläppä sit kiinni et kierrokset alle tonnin ja äkkiä *print,print*
. Eli turhaanko tuota koitettiin puljata alle 600 jos 1000 on se raja
? Auton vuosimalli 1980.
Last edited by Samee; 05-02-2009, 23:05.E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostMitä täälä ihmiset puhuu ei-vähäpäästöisen HC-rajasta alle 1000? Kävin talviautoon (opel ascona B 2.0 LE-jetronic) hakeen korjaamolta päästölapun ja meinas olla tekemistä että sai säädettyä ja kikkailtua siihen lapun kun korjaamon setä sanoi että 600 on HC raja ja ei meinannut mennä mitenkään alle sen tyhjäkäynnillä, kierroksilla kuitenkin meni johki 300 ja sieltä kaasuläppä sit kiinni et kierrokset alle tonnin ja äkkiä *print,print*
. Eli turhaanko tuota koitettiin puljata alle 600 jos 1000 on se raja
? Auton vuosimalli 1980.
Päästötestejä tekevän korjaamon sedän kannattaa käydä osoitteessa http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/0CAB6...uperusteet.pdf toteamassa asia itse.
Korjaamon sedät usein tietää niin paljon ettei tarvitse juttuihin perehtyä
EDIT: Hidas.. vanhuus ei tule yksin..Last edited by petrolhead; 05-02-2009, 23:09.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment