Originally posted by jouni.325
View Post
m3 e30 takalevy
Collapse
X
-
Voipi olla, että joudut lyhentämään vetaria 5mm..
-
Vain syvyys on "sama" sekin eroaa millin luokkaa, mutta tarkoitus on tosiaan tehdä samanlainen konversion kuin mitä tuolla 300.de sivulla, mutta e87 navalla.Originally posted by Stone View PostSamaa mieltä..
Jos tuo e46 levy on saman kokoinen kuin 325 niin silloin ratkaisu olisi tuossa lyhennetyssä M3 navassa. Tutkin sitä napaa sattuneesta syystä ja mielestäni siitä saisi täysin varman sorvaamalla 5mm laakerille tilaa lisää ja sen jälkeen katkaisemalla napaa vetoakselin päästä saman 5mm. Boorit hieman lyhenee, mutta en jaksa uskoa, että ratkaisevasti heikentäisi rakennetta, ainakaan +200hv tehoilla.
Eikait sitä mihinkään lyhentää tarvitse?Originally posted by Stone View PostVoipi olla, että joudut lyhentämään vetaria 5mm..
5mm paksua keskittävää spaceria ei käytännössä voi tehdä, ei vanteelle, eikä levyllekkään.Olli.
Comment
-
tätäkin joutuu hieman setvimään huomenna..Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
No joo totta.. Ei tuossa vetarissa taida muutama milli merkata suuntaan tai toiseen.Originally posted by Rocla View PostEikait sitä mihinkään lyhentää tarvitse?
Comment
-
Jollakin on jo "valmiina"Originally posted by jouni.325 View Posttätäkin joutuu hieman setvimään huomenna..
saa vain nähdä miten se vetoakseli sitten lopulta käy.
Siis tota? Mikä muutama mm? Se boorin pituus on navassa kyllä sama, vaikka levyn kiinnityspinta onkin eri kohadassa.Originally posted by Stone View PostNo joo totta.. Ei tuossa vetarissa taida muutama milli merkata suuntaan tai toiseen.
Tuolla minun rakennelmalla tulee päin vastainen ongelma, jospa kierre riittää.Olli.
Comment
-
koska meinaat kokeella?
Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
Jahka saan vetoakselin irti jostain, kaikki vetarit ovat kiinni joko ajoautoissa tai sellaisissa akselistoissa, joita ei jaksa raahata metsä/lumen läpi kuljetuskalustolle.Originally posted by jouni.325 View Postkoska meinaat kokeella?
Vinkvink saa tuoda vetarin lainaksi, paskakin käy ja saa takaisin.Olli.
Comment
-
nyt uppos..Originally posted by Rocla View PostSe boorin pituus on navassa kyllä sama, vaikka levyn kiinnityspinta onkin eri kohadassa.
Päässä pyöri liikaa modattu M3 napa..
Comment
-
löytyys kyllä pari vara vetarii kiinnostaisko?Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
No ostaminen ei kiinnosta yhtään, kun itsellä kuitenkin on hallussa 6 tai 8 ylimääräistä, muttei yhtään irtonaista, mutta jos lainaat tai lahjoitat, niin mikä nottei.Originally posted by jouni.325 View Postlöytyys kyllä pari vara vetarii kiinnostaisko?
Tai noh, jos on kelpoja ABS keppejä niin voisihan jonkun kympin maksaakin.Olli.
Comment
-
Oma muistikuva on kylläkin levyn syvyydeksi 65mm...Originally posted by Rocla View PostAprilia RSV4
Comment
-
Tässä Zimmermannin viimeisemmästä luettelosta skannattuna. Ruutulipulla varustetut versiot ovat rei'itettyjä levyjä. Kuvat kannattaa tallentaa ja sitten tulostaa, niin ovat luettavammassa muodossa:Harmi kun ei ole kovin uusiin, itseä kiinnostaisi juuri nyt vastaava taulukko e87 ja e90 malleista

Comment
Comment