Originally posted by jeemu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E28:siin 2.5 Kone e30:Sestä? sopivuus?
Collapse
X
-
Uuemasa mallisa se on kampuran etupääsä. Kun katot moottoria eestä päin, niin vasemmalla puolella jakopään kopasa. Vanhemmasa mallista se on laatikosa ja jos oikein muistan niin eestä päin katottuna oikeella puolella.B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
-
Originally posted by jeemu View PostUuemasa mallisa se on kampuran etupääsä. Kun katot moottoria eestä päin, niin vasemmalla puolella jakopään kopasa. Vanhemmasa mallista se on laatikosa ja jos oikein muistan niin eestä päin katottuna oikeella puolella.
rundikelloa ei tuosta minun e28:sista löydy edes..E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOT: Late model 520i:ssä motronic myös.
Laatikon itse jättäisin 520i:n omaksi, ei tarvitseis ruveta kardaania tekemään, käsittääkseni e28 520i on aina "pikkukekellä"(tai saman kokoisella ZF:llä) kun taas e30 325i on aina isolla.
Originally posted by Kapanos View Posteli ollaanko se saatu pelaamaan tolla uudemman motronicin kanssa?Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View Posteli ollaanko se saatu pelaamaan tolla uudemman motronicin kanssa?B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
-
Itsekkin olen tuohon jäärata e28 ajatellut tuota 2,5 pannua kun tuo 2,0 on jo niin lopussa ja tehoton. Tässä lueskellessa en ole vielä oikein ymmärtänyt tuota moottorin ohjauksen kytkentää.
Eli siis näinkö teillä on tarkoitus se laittaa.
1. Pannu paikalleen
2. L jetin poksi pois ja motornikki tilalle
3. L jetin johtosarja poikki
4. L jetin johtosarjaan kytketään motornikki, väri kerrallaan?
5. välmisE28 "525i" M52 -84
F11 520d xDrive -16
Comment
-
-
b20 mäkeen johtosarjoineen ja b25 tilalle johtosarjoineen. Ainoostaan vaihat sen b20 johtosarjan liittimen siihen b25 johtosarjaan.B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
Comment