tää on pikkasen mut pitäskö 325 vakiona olla ohjaustehostin ku toi autotalli.com näyttää nii mut taitaa olla jonkun vuosimallin taikaa ja kai siinä pitäs olla erillinen öljysäiliö vai ku ittellä remmi poikki(jos se on se rundari mistä se puuttuu) ja ei tiiä kandeisko osataa uutta remmii jos ei oliskaa... :oops: :oops:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 ohjaustehostimen huolto, apua tarvitaan; 31.5.2006 postaus #35, taas toimii
Collapse
X
-
Kato onko sulla öljysäiliötä? Pitäs olla siinä jarrunestesäiliön etupuolella pyöreä ruskea isohko säiliö.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jarspitää on pikkasen mut pitäskö 325 vakiona olla ohjaustehostin ku toi autotalli.com näyttää nii mut taitaa olla jonkun vuosimallin taikaa ja kai siinä pitäs olla erillinen öljysäiliö vai ku ittellä remmi poikki(jos se on se rundari mistä se puuttuu) ja ei tiiä kandeisko osataa uutta remmii jos ei oliskaa... :oops: :oops:
Comment
-
-
1,5 vuotta sitten tein huollon raidetankoon. Tänään alkoi tehostin huutamaan heti kun koski rattiin. Öljysäiliö ammotti tyhjyyttään ja tuntuisi siltä että turha sinne on kaataa kun valuu jonnekkin.
Auton alusta on kummiskin aivan kuiva joten jonnekkin se jää. Ainoa paikka johon se mahtuu on raidetangon haitarikumit.
Huomenna raidetanko irti ja puretaan ja vaihdetaan yks tai kaks stefaa. Kerran kun on tehnyt niin nyt ei tartte viikkoa pähkäillä.
Jos se sit taas levii niin laitan tehostamattomanRengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
-
Eilen illalla ahersin pari kolme tuntia tallilla ja vaihdoin raidetangon stefat. Neljä stefaa á 4eur. Litra ATF:ää hyllystä ja todella paskaset kädet.
Yhdestä stefasta oli "kiristysjousi" irronnut ja siitä sitten tullut öljyt läpi. Vaihdoin kaikki stefat ja 100km takana. Näyttäis taas toimivan. Seuraavaksi kun räjähtää niin lentää lepikkoon ja E36 M3 raidetanko tilalle.Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
-
Originally posted by BestMotorWith View Postmerkkaa sen pyöreen ruuvin(rattiakselin alapäässä) asento et saat sen lopuks samaan asentoon muuten menee ohjaus jäykäks tai kolisee...
Itsellä on 325 iX:n raidetanko levällään ja tiivistesarjan pitäisi saapua tällä viikolla. Jos kasauksessa on jotain kikkoja, olisin kiinnostunut kuulemaan. Myös räjäytyskuvan olemassaolo (tai sen puuttuminen) kummastuttaa.
Tiivistesarja iX:ään oli omalla numerollaan, joten jotakin eroa takatuuppari E30:seen löytyy mutta eiköhän perusosat ole jotenkin samannäköisiä..---
Comment
-
Comment