Eli Tukivarret ilmeisesti pääsi vääntyyn kun prässättiin puslia pois.Ei ainakaan sovi enää apurunkoon paikoilleen.Uskaltaako niitä ruveta oikomaan?Toinen varsi on painunut kasaan sentin verran toinen hieman vähemmän.Sitten toinen kysymys että käykö kaikkien e30 bemarien takatukivarret päikseen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 318is takatukivarret
Collapse
X
-
Originally posted by late^^^ View PostEli Tukivarret ilmeisesti pääsi vääntyyn kun prässättiin puslia pois.Ei ainakaan sovi enää apurunkoon paikoilleen.Uskaltaako niitä ruveta oikomaan?Toinen varsi on painunut kasaan sentin verran toinen hieman vähemmän.Sitten toinen kysymys että käykö kaikkien e30 bemarien takatukivarret päikseen?
Tarvitse levyjarrullisen tukivarret jos sattuu että ostamasi tukivarret ovet malleista 325ix tai M3 niin joudut vaihtamaan kaikki pikkuosat.
Levyjarrullisia tukivarsia on myös ABS ja ei ABS mallisia, jos autossasi on ABS niin pitää olla luonnollisesti ABS malliset, jos autossa taas ei ol ABS jarruja niin molemmat käyvät.
Lähetä minulle ne tukivarret, jos et itse päädy käyttämään niitä. Minä uskallan oikoa ne jäärata/maarata käyttöön.
EDIT puslat kannattaa vaihtaa kierretangosta, pyöreäksi hiotusta mutterista ja sopivasta konehylsystä valmistetulla ulospainimella.Last edited by Rocla; 04-04-2009, 14:27.Olli.
-
-
Originally posted by late^^^ View PostEli Tukivarret ilmeisesti pääsi vääntyyn kun prässättiin puslia pois.Ei ainakaan sovi enää apurunkoon paikoilleen.Uskaltaako niitä ruveta oikomaan?Toinen varsi on painunut kasaan sentin verran toinen hieman vähemmän.Sitten toinen kysymys että käykö kaikkien e30 bemarien takatukivarret päikseen?
E: Hidas...
Comment
-
-
Originally posted by late^^^ View PostEli missäs kaikissa e30 malleissa on levyt takana?Jos jollain tuollaisia pyörii nurkissa niin saa tarjota...
-Kaikki touringit.
-318is
-320is
-323i
-324td
-325i
-325e
-M3Olli.
Comment
-
Comment