Auto on E30 316 '88 eli M10B18 koneella. Ennen lämmöt pysyivät keskimmäisellä viivalla, sitten eräänä päivänä nousivat nopeudesta riippuen seuraavalle viivalle asti. Tilasin sitten KL-varaosista uuden vesipumpun ja termostaatin (85 asteinen), ajattelin että vaihtaa ne molemmat samalla kun en tiedä että niitä olisi tuohon koskaan vaihdettu (ajettu 188tkm).
Tänään kävin vaihdattamassa nuo osat, ja lämmöt pysyvät edelleen sen seuraavan viivan tuntumassa. Missä mahtaa olla vika? Ei kai tämä sentään mittariston PATTEREISTA voi johtua?
Ei tuo varmaan fataalia ole vaikka ovatkin seuraavalla viivalla, mutta ajamisen ilosta ei ole tietoakaan kun joutuu kulmat kurtussa katselemaan lämpömittaria :(
Tänään kävin vaihdattamassa nuo osat, ja lämmöt pysyvät edelleen sen seuraavan viivan tuntumassa. Missä mahtaa olla vika? Ei kai tämä sentään mittariston PATTEREISTA voi johtua?
Ei tuo varmaan fataalia ole vaikka ovatkin seuraavalla viivalla, mutta ajamisen ilosta ei ole tietoakaan kun joutuu kulmat kurtussa katselemaan lämpömittaria :(
Comment