Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 316 sähköt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gremu
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 861
    • Mankkaa

    e30 316 sähköt

    eli hakusessa olisi moottorinjohtosarjan pinnit. Mitä menee mihinkin.

    Mitä vähemmän piuhoja konehuoneen puolella, niin sen parempi.

    Kyseessä on pierburgin heijaaminen mäelle, ja korvaaminen tuplakaasareilla.

    Eli kuinka paljon noita ylimääräsiä piuhoja voi karsia. pois.

    Sytytyksen ohjain boksin tod joutuu jättämään pellin alle? :oops:
    kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
    RIP
    vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
    ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
    _______________________________________
    Team BTCF-World Of Pirates
    sigpic
  • Rocla
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 7692
    • Kajaani

    #2
    Re: e30 316 sähköt

    Originally posted by gremu
    eli hakusessa olisi moottorinjohtosarjan pinnit. Mitä menee mihinkin.

    Mitä vähemmän piuhoja konehuoneen puolella, niin sen parempi.

    Kyseessä on pierburgin heijaaminen mäelle, ja korvaaminen tuplakaasareilla.

    Eli kuinka paljon noita ylimääräsiä piuhoja voi karsia. pois.

    Sytytyksen ohjain boksin tod joutuu jättämään pellin alle? :oops:
    Helpointa ko lyöt siitä liittimeltä pokki ja teet siitä eteenpäin uudet.

    Eli sinnehän jää sitten nämä johdot:

    Startin heräte(keltamusta)
    Öljynpaine lamppu(ruskeavihreä)
    Vedenlämpömittari(ruskeavalkea)
    Laturin heräte(sininen)
    Puolan plussa(vihreä)
    ja sitten tietysti se sytytys, eli boksilta lähtee

    Musta puolan PLUSSAAN.
    Vihreä puolan MIINUKSEEN. (eli nuo vaihtavat väriä johtosarjan sisällä.)
    Keltainen kiekkamittarille.
    Sininen Startin herätteeseen.
    Ruskea maahan.

    ja sitten tietysti se "parikaapeli", joka tulee boksin ja jakajan välille.
    Olli.

    Comment

    • jarmo_
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2002
      • 277

      #3
      Kiitti marko..

      Eli teen jokkis autoa bemusta ja mitäänhän sinne ei tarvi jäädä
      alkuperäisestä autosta noita johtoja, eli mitkä on tarpeellisia jättää että saan auton käymään.
      Öljynpaineanturit sun muut jää pois.
      Ei valoja eikä lämppäreitä paitsi jarruvalo jää. Sen saan tehtyä.
      Laturin johdot on hallussa.
      Samoin startti.
      Mutta toi sytytys..
      Keltainen jää pois.
      Puolalle menevät on ok ja samoin maahan menevä.
      Mutta toi sininen startin herätteeseen..
      Ottaako syttyboksi virran siitä vai?

      Comment

      • Rocla
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2002
        • 7692
        • Kajaani

        #4
        Originally posted by jarmo_
        Kiitti marko..


        Ottaako syttyboksi virran siitä vai?
        En tiedä sen varsinaista tarkoitusta, ilmeisesti hieman sama asia kuin kärkisytkällä olevissa autoissa etuvastuksen ohittaminen startatessa tjsp.

        Omassa autossani tuo sininen ei ole kytkettynä ja toimii ihan normaalisti, mutta alunperin se on sinne vedetty.
        Olli.

        Comment

        • jarmo_
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2002
          • 277

          #5
          Mistä boksi saa sitten virran?

          Comment

          • Rocla
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2002
            • 7692
            • Kajaani

            #6
            Originally posted by jarmo_
            Mistä boksi saa sitten virran?
            Puolan plussalta, sinnehän tulee auton piuhasarjata heräte vihreetä johtoa pitkin. Ja tosiaan niinkuin mainitsin niin boksilta lähtevät vihreä ja musta vaihtavat paikkaa johtosukan sisällä ts. ovat ristissä.
            Olli.

            Comment

            • jarmo_
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2002
              • 277

              #7
              Siis puolalle tulee kaksi johtoa plussan vai?
              Toisesta tulee herätevirta esim. akulta ja toinen tulee boksilta? (musta ja vihreä)
              Sorry, mutta olen aivan ulkona näissä autosähkö asioissa.
              Selitä niin kuin selittäisit pikkulapselle.

              Comment

              • jarmo_
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2002
                • 277

                #8
                Originally posted by jarmo_
                Siis puolalle tulee kaksi johtoa plussan vai?
                Toisesta tulee herätevirta esim. akulta ja toinen tulee boksilta? (musta ja vihreä)
                Sorry, mutta olen aivan ulkona näissä autosähkö asioissa.
                Selitä niin kuin selittäisit pikkulapselle.
                No niin justiinsa...
                Luin noi aikaisemmat viestit tarkemmin ja nyt tajusin..
                Ton herätevirran puolalle voin varmaan vetää päävirta katkaisijan kautta, eikö.

                Comment

                • Rocla
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2002
                  • 7692
                  • Kajaani

                  #9
                  Originally posted by jarmo_
                  Originally posted by jarmo_
                  Siis puolalle tulee kaksi johtoa plussan vai?
                  Toisesta tulee herätevirta esim. akulta ja toinen tulee boksilta? (musta ja vihreä)
                  Sorry, mutta olen aivan ulkona näissä autosähkö asioissa.
                  Selitä niin kuin selittäisit pikkulapselle.
                  No niin justiinsa...
                  Luin noi aikaisemmat viestit tarkemmin ja nyt tajusin..
                  Ton herätevirran puolalle voin varmaan vetää päävirta katkaisijan kautta, eikö.
                  Alunperin tulee virtalukolta, eli kohan nyt jonku katkaisijan kautta jos kerta jäälle menee se auto.
                  Olli.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎