Vetari pois ja sopivalla putkenpätkällä lyöt varovasti takakautta navan irti laakerista, laakeri jää napaan eli lukkorengas takaisin paikalleen.
E30 Takapyörän napa ei irtoo..
Collapse
X
-
Ei kukaan naputtelusta puhunut. Siihen pitää LYÖDÄ ihan oikeasti. Ja vaihda hyvä mies se laakeri samalla. uusi laakeri ei ole, kun ihan muutaman ympin. motonet varmaa 30eur. Eli ei kannata vanhalla koota.Originally posted by S.Kaulaote View PostJoo en oikee viittinny lämpöä antaa ku laakeri on ainaki vielä hyvässä kunnossa... Kyllä se aika tiukassa on ku tost ulosvetäjäst pamahti ne pienet pultit poikki!
En oikee usko että ihan naputtelemalla takapuoleltakaan lähtee.
Leave a comment:
-
Joo en oikee viittinny lämpöä antaa ku laakeri on ainaki vielä hyvässä kunnossa... Kyllä se aika tiukassa on ku tost ulosvetäjäst pamahti ne pienet pultit poikki!
En oikee usko että ihan naputtelemalla takapuoleltakaan lähtee.
Leave a comment:
-
Mulla taas laakeri oli tosi lujassa napaan. Laakeri lähti kokonaisena navan mukana irti. laikalla sen sitten halkaisin, kun ei muuten antautunut.Originally posted by jr66 View PostVetari pois ja sopivalla putkenpätkällä lyöt varovasti takakautta navan irti laakerista, laakeri jää napaan eli lukkorengas takaisin paikalleen.
Leave a comment:
-
Vaihdatko laakerin samalla? Itse irroitin napaa just sunnuntaina ja kyllä oli tiukassa. Annoin lämpöä ja vasaraa, niin irtosi lopulta.Originally posted by S.Kaulaote View PostJoo tässä katsastusremonttia ja jarrukilpi pitää vaihtaa ni ton takanavan kanssa taistellu. Eikös sen pitäs sieltä ulos tulla ku vetarin mutteri irti? Bilteman ulosvetäjä antautu kyllä jo...
Sen laakerin lukkosokan oon ottannu irti mut ei.
Onks mul liian ujot työkalut vai joku juttu nyt mitä en tajuu?
Eli kyllä sulla taitaa olla liian ujot työkalut
Leave a comment:
-
Vetari pois ja sopivalla putkenpätkällä lyöt varovasti takakautta navan irti laakerista, laakeri jää napaan eli lukkorengas takaisin paikalleen.
Leave a comment:
-
E30 Takapyörän napa ei irtoo..
Joo tässä katsastusremonttia ja jarrukilpi pitää vaihtaa ni ton takanavan kanssa taistellu. Eikös sen pitäs sieltä ulos tulla ku vetarin mutteri irti? Bilteman ulosvetäjä antautu kyllä jo...
Sen laakerin lukkosokan oon ottannu irti mut ei.
Onks mul liian ujot työkalut vai joku juttu nyt mitä en tajuu?
Tags: None
Leave a comment: