On meinaan jämähtänyt kovaan toi e21:sen etujarrusatulan toinen sylinteri...
Tossa yhden illan jo vietin sitä jumittunutta sylinteriä puristimella puristaen, sekä puristin myös sen toisen sylinterin pohjaan ja yritin saada jumittunutta ulos päin jarrupolinta polkemalla, mutta ei inahdakaan... Nyt meinasin siirtyä isompaan puristimeen, niin kannattaako sitä yrittää painaa väkipakolla sisään, vai hajoaako sylinteri/satula?
Tietenkin jos joltain löytyy nurkista lojumasta ylimääräinen kuskin puolen e21:sen jarrusatula, niin saa tarjota privalla...
Onko muuten satulat samat kaikissa e21:sissä, vai onko niissä eroja?
Kyseessä e21 323i...
Tossa yhden illan jo vietin sitä jumittunutta sylinteriä puristimella puristaen, sekä puristin myös sen toisen sylinterin pohjaan ja yritin saada jumittunutta ulos päin jarrupolinta polkemalla, mutta ei inahdakaan... Nyt meinasin siirtyä isompaan puristimeen, niin kannattaako sitä yrittää painaa väkipakolla sisään, vai hajoaako sylinteri/satula?
Tietenkin jos joltain löytyy nurkista lojumasta ylimääräinen kuskin puolen e21:sen jarrusatula, niin saa tarjota privalla...
Onko muuten satulat samat kaikissa e21:sissä, vai onko niissä eroja?
Kyseessä e21 323i...
Comment