Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vaihdevälinlyhennin e30
Collapse
X
-
Originally posted by Ha2Kiitos! Jos lähtis nuilla tiedoilla ja kuvilla koittamaan mutta mitä mää pyydän varaosatiskillä? Vaihekepin puslta ja joku klipsi vai hä?
edit: vai muistanko oikeen että möit Leka jossain vaiheessa jotain omatekemiä "paljoparemmatkualakuperäset" -puslia, joilla tuo mun ongelma poistus?
Edit: Jos ei joku tiedä mihin nuo käy niin:
Application: All '86-'02 BMWs except 328, 330, '95+ M3, '95+ M5 and 5-series, Z3, 8-series
Comment
-
-
Mulla on tossa omassa sellainen vanhanmallin "peltilevy" mallinen systeemi.Petteriu sellaisesta tuolla jo jotain mainitsikin.
Mites tollaisen vanhan systeemin saa jälleen tiukaksi?Mitä osia tarvisee vaihtaa?
Tuossa autossa kuuluisi kyllä vuosimallin perusteella olla toi uudempi alumiinivalu siirtäjä,mutta siihen on vaihdettu kerran laatikko ja ilmeisesti sinne laitetussa laatikossa on ollut toi vanha systeemi.
Comment
-
-
Siihen "peltilevyyn" pitää uusia/voi joutua uusimaan puslat. Löytyy kaksi kappaletta sieltä levyn molemmilta puolilta, laatikon päästä. Se "levy" kiinnitetään laatikkoon niiden avulla. Eli tarkista missä kunnossa ne on.
Sen "levyn" takapäässä on sellainen osin kuminen "laakeri". Vaihda sekin, se ei kovin kallis ole. Mutta yleensä sen vaikutus ei ole suuren suuri.
Lisäksi, uusi se reaktiotangon liitosmurikka, esimerkki vaikka täältä (osa 25 ekassa kuvassa, osa 13 tokassa kuvassa). Sillä on suurikin merkitys. Niitä on kadenlaisia, eli tarkista ensin auton alapuolelta sen leveys. Kaikki riippuu reaktiotangon tapin pituudesta. Eli löytyy pitempää ja lyhyempää. Lyhyempi on samanlevyinen kuin vaihdekepin päässä. Pitempi on n. 1-2cm... no, pitempi.
Tarkista myös missä kunnossa se vaihdekepin pusla on. Se nimittäin on yleensä kaikkein kulunein.
t: Timo
Comment
-
-
Originally posted by Tapani K.Originally posted by tihuovinTarkista myös missä kunnossa se vaihdekepin pusla on. Se nimittäin on yleensä kaikkein kulunein.
t: Timo
Jäi vähän epäselväksi,että mitä tarkoitat tolla puslalla?Sitä muovista mikä tulee sen kepin kuulaosan ympärille,vai jotain muuta?
t: Timo
Comment
-
-
Originally posted by tihuovinOriginally posted by Tapani K.Originally posted by tihuovinTarkista myös missä kunnossa se vaihdekepin pusla on. Se nimittäin on yleensä kaikkein kulunein.
t: Timo
Jäi vähän epäselväksi,että mitä tarkoitat tolla puslalla?Sitä muovista mikä tulee sen kepin kuulaosan ympärille,vai jotain muuta?
t: Timo
Comment
-
-
BMW Z3 Shift lever, osanumero 25 11 2 228 384, hinta 55€
(tehtaalta alunperin BMW Z3 M Coupe/Roadster)Last edited by M_Power; 15-06-2005, 23:20.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
Comment