Vaihdevälinlyhennin e30
Collapse
X
-
Joo kyllä noita puslia tuli tehtyä ja niitä löytyy, laita privaa jos on tarvetta.Originally posted by Ha2Kiitos! Jos lähtis nuilla tiedoilla ja kuvilla koittamaan mutta mitä mää pyydän varaosatiskillä? Vaihekepin puslta ja joku klipsi vai hä?
edit: vai muistanko oikeen että möit Leka jossain vaiheessa jotain omatekemiä "paljoparemmatkualakuperäset" -puslia, joilla tuo mun ongelma poistus?
Edit: Jos ei joku tiedä mihin nuo käy niin:
Application: All '86-'02 BMWs except 328, 330, '95+ M3, '95+ M5 and 5-series, Z3, 8-series
Comment
-
Mulla on tossa omassa sellainen vanhanmallin "peltilevy" mallinen systeemi.Petteriu sellaisesta tuolla jo jotain mainitsikin.
Mites tollaisen vanhan systeemin saa jälleen tiukaksi?Mitä osia tarvisee vaihtaa?
Tuossa autossa kuuluisi kyllä vuosimallin perusteella olla toi uudempi alumiinivalu siirtäjä,mutta siihen on vaihdettu kerran laatikko ja ilmeisesti sinne laitetussa laatikossa on ollut toi vanha systeemi.
Comment
-
Siihen "peltilevyyn" pitää uusia/voi joutua uusimaan puslat. Löytyy kaksi kappaletta sieltä levyn molemmilta puolilta, laatikon päästä. Se "levy" kiinnitetään laatikkoon niiden avulla. Eli tarkista missä kunnossa ne on.
Sen "levyn" takapäässä on sellainen osin kuminen "laakeri". Vaihda sekin, se ei kovin kallis ole. Mutta yleensä sen vaikutus ei ole suuren suuri.
Lisäksi, uusi se reaktiotangon liitosmurikka, esimerkki vaikka täältä (osa 25 ekassa kuvassa, osa 13 tokassa kuvassa). Sillä on suurikin merkitys. Niitä on kadenlaisia, eli tarkista ensin auton alapuolelta sen leveys. Kaikki riippuu reaktiotangon tapin pituudesta. Eli löytyy pitempää ja lyhyempää. Lyhyempi on samanlevyinen kuin vaihdekepin päässä. Pitempi on n. 1-2cm... no, pitempi.
Tarkista myös missä kunnossa se vaihdekepin pusla on. Se nimittäin on yleensä kaikkein kulunein.
t: Timo
Comment
-
Kiitos neuvoista!Originally posted by tihuovinTarkista myös missä kunnossa se vaihdekepin pusla on. Se nimittäin on yleensä kaikkein kulunein.
t: Timo
Jäi vähän epäselväksi,että mitä tarkoitat tolla puslalla?Sitä muovista mikä tulee sen kepin kuulaosan ympärille,vai jotain muuta?
Comment
-
Juu toi olikin se minkä halusin kuulla. tuppaa olemaan nui alumiinin hitsikoneet vähän kiven alla.. (ja taidot)Originally posted by PlutoJotain rautaa se on.Originally posted by f1zzOnko tuo kepin alaosa alumiinia vai? kun en saa kuvasta selvää.
Comment
-
Ei kun sitä johon reaktiotangon toinenpää kiinnitetään, sen "kuulan" alapuolella.Originally posted by Tapani K.Kiitos neuvoista!Originally posted by tihuovinTarkista myös missä kunnossa se vaihdekepin pusla on. Se nimittäin on yleensä kaikkein kulunein.
t: Timo
Jäi vähän epäselväksi,että mitä tarkoitat tolla puslalla?Sitä muovista mikä tulee sen kepin kuulaosan ympärille,vai jotain muuta?
t: Timo
Comment
-
Ok,nyt selkis!Originally posted by tihuovinEi kun sitä johon reaktiotangon toinenpää kiinnitetään, sen "kuulan" alapuolella.Originally posted by Tapani K.Kiitos neuvoista!Originally posted by tihuovinTarkista myös missä kunnossa se vaihdekepin pusla on. Se nimittäin on yleensä kaikkein kulunein.
t: Timo
Jäi vähän epäselväksi,että mitä tarkoitat tolla puslalla?Sitä muovista mikä tulee sen kepin kuulaosan ympärille,vai jotain muuta?
t: Timo
Comment
-
BMW Z3 Shift lever, osanumero 25 11 2 228 384, hinta 55€
(tehtaalta alunperin BMW Z3 M Coupe/Roadster)Last edited by M_Power; 16-06-2005, 00:20.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
- Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
Comment