Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 ohjauspylvään korjausta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zerokool
    Bimmer Rookie
    • Jun 2007
    • 32
    • Kotka

    e30 ohjauspylvään korjausta

    Elikkä kävipä näin että jotkut runkkarit yrittivät varastaa autoani mutta onneksi olivat niin käsiä etteivät onnistuneet silti, saaneet hyvää tuhoa aikaan.

    Tuloksena oven lukko hakattu sisään jolloin ovi saatu auki, rattilukkoa oli kaluttu ja siinä olevaa alumiini valua vahingoitettu hakkaamalla joten kysymykseni on että saako tuota:



    vaihdettua ilman että koko pylvästä vaihtaa vai onko helpompi vaihtaa kokonaisuudessaan ohjauspylväs?

    toinen että saako noita ovien ja virtalukon avainta kun oven- ja rattilukon joutuu vaihtamaan sarjotettua samalle avaimelle.

    saa tarjota kyseisiä osia autossa keskuslukitus.
    Last edited by Zerokool; 17-07-2009, 14:53.
  • larzu85
    BTCF Member
    • Feb 2007
    • 821
    • Mustasaari

    #2
    Tuon alumiinivalun saa kyllä vaihdettua,mutta helvetin tuskallista irrottaa ne kannattomat pultit jolla osa on kiinni...Itse hakkasin ruuvarilla ensin pultin auki ja sitten ruuvarilla rämpläämällä pultti pois
    BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz

    BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic

    EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber

    EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber

    EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot

    EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic

    EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16465
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by larzu85 View Post
      helvetin tuskallista irrottaa ne kannattomat pultit
      Höpöjuttua, hyvällä taltalla lähtee kun puhuu nätisti, ei tarvi edes vasaraa...

      Comment

      • larzu85
        BTCF Member
        • Feb 2007
        • 821
        • Mustasaari

        #4
        Originally posted by jr66 View Post
        Höpöjuttua, hyvällä taltalla lähtee kun puhuu nätisti, ei tarvi edes vasaraa...
        No kyllähän ne periaatteessa sieltä helposti lähtee,mutta työasento ei ole mikään paras
        BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz

        BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic

        EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber

        EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber

        EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot

        EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic

        EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16465
          • Asikkala

          #5
          Originally posted by larzu85 View Post
          No kyllähän ne periaatteessa sieltä helposti lähtee,mutta työasento ei ole mikään paras
          Aivan.

          Comment

          • Zerokool
            Bimmer Rookie
            • Jun 2007
            • 32
            • Kotka

            #6
            rattiakselista lähti tuo osa irti kun pulttiin porasin reijän ja tapin hakkasi sisään ja sillä käänsi sen pois.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎