Ostin tuommoisen otsikon bemarin, muuten tikittää ihan mukavasti mutta moottorin lämpötila heittelee laidasta laitaan. Kone ei keitä mutta käy punaisella ja laskee sitten, ja välillä käy alhaalla, tosin toisinaan pysyy myös normi lämmöissä. Joku asiantuntija kertoi että vika on todennäköisimmin lämpötila anturissa, siis kysymys kuuluukin että missä ko. laitteessa sijaitsee tuo anturi, ja onko helppo vaihtaa jos ei ole kyse perus hapettumisesta. Tietty voi laittaa muitakin tarkistus kohteita jottei tarvitse ns. keksiä polkupyörää uudelleen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
316 1,6i -91 lämmöt heittelee
Collapse
X
-
Vika voi myös olla mittaristossa, kondensaattorit/patterit riippuen vähän mallista. asiasta löytyy searchilla juttuaE34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
tattis, tuo linkki kuvineen on aika tyhjentävä, huomenna pitänee jumpata, ja jos ei tepsi niin kysynpä lisää********************************
Ford Mondeo TDCI 2,0 SW 2008 (Sold)
Volvo V70 2,4D A 2010
Volvo V50 2,4
Peugeot 307 2,0 W 2006(SOLD)
BMW 316 1,6i 1991( R.I.P)
BMW 316 1,6i 1994:think
Comment
-
-
316 1,6i -91 lämmöt heittelee part 2
Aiemmin kyselin apuja lämpöjen heittelyyn ja tuossa tein aamujumppaa pepsipullon ja käsivoimien kanssa ohjeiden mukaan. Homma toimi loistavasti, mutta kun sammutin auton niin vettä alkoi pursuamaan takaisin pulloon ja yli, kone käyntiin ei auttanut, mutta vähän kierroksia niin alkoi vajeta. Vika, työskentelyvirhe vai joku muu ?????:thinkLast edited by mimma08; 19-07-2009, 18:36.********************************
Ford Mondeo TDCI 2,0 SW 2008 (Sold)
Volvo V70 2,4D A 2010
Volvo V50 2,4
Peugeot 307 2,0 W 2006(SOLD)
BMW 316 1,6i 1991( R.I.P)
BMW 316 1,6i 1994:think
Comment
-
Comment