Originally posted by metake
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ongelmana on e30 mittaristo.
-Sulakkeet ehjät.
-Mittarivalot palaa,
-kello toimii
ja kaikki muu mittaristosa pelaa paitsi -kiekkamittari+kulutus mittari. <- eli nämä mykkinä
Myöskään auton sisävalot ei toimi onko nämä vielä jonkun sulakkeen takana joka ei ole konehuoneessa? Ei vissiinkään
Mittariston olen avannut 3 x ei ole kylmäjuotoksia. ja kiekkamittari ja p-a kulutus mittari on herkän tuntuinen kun sormilla pyörittelee eli akseli ei jumi.1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
-
Originally posted by Yltti View Postja kaikki muu mittaristosa pelaa paitsi -kiekkamittari+kulutus mittari. <- eli nämä mykkinä
.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
moro
ittellä on ongelmia nopeusmittarin kanssa.
olen mitannut nopeusmittarin anturin johdon, toimii
vaihtanut perään anturin.
ja vaihtanut myös itse mittaristoon nopeus mittarin sähkö osat. eli missähän voisi olla vikaa ?
mittaristo toimii täydellisesti toisessa kolmekymppissä!
ja auto on e30 325i----------------------------------
Soodapuhallusta Uudellamaalla
----------------------------------
E30 325 Cabrio - 91
Mersseedes sprinter 315 -06
Ex talvitaxi e30 316i -88
Ex e39 530dA -00
Ex Toyota hiace 4WD -02
Comment
-
-
Originally posted by Rebsa View Postmoro
ittellä on ongelmia nopeusmittarin kanssa.
olen mitannut nopeusmittarin anturin johdon, toimii
vaihtanut perään anturin.
ja vaihtanut myös itse mittaristoon nopeus mittarin sähkö osat. eli missähän voisi olla vikaa ?
mittaristo toimii täydellisesti toisessa kolmekymppissä!
ja auto on e30 325i
Saattaa vaikka puuttua koko levy perän sisältä joka sille anturille niitä pulsseja annostelee..
Comment
-
-
Originally posted by metake View PostOnko se mittari joskus toimut tuossa autossa / tuon perän kanssa? Oletko mitannut pelkästään että johto on ehjä, vai oletko mitannut että sieltä tulee myös pulsseja? Takapyörä ilmaan, johto irti mittarista ja yleismittari pulssipiuhan ja maan väliin. Takapyörästä kun pyörittää niin pitäis tulla maapulssi sännöllisin väliajoin.
Saattaa vaikka puuttua koko levy perän sisältä joka sille anturille niitä pulsseja annostelee..----------------------------------
Soodapuhallusta Uudellamaalla
----------------------------------
E30 325 Cabrio - 91
Mersseedes sprinter 315 -06
Ex talvitaxi e30 316i -88
Ex e39 530dA -00
Ex Toyota hiace 4WD -02
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostMiten 4 sylinteristen ja 6 sylinteristen alustat eroaa toisistaan? Painavampi tietty 6 mukinen on, mutta tuleeko eroa yleensä iskareissa vai jousissa vai kummissakin?:think
Tarkoituksena olis ostaa FK:oon 300e~ maksava alusta joka pudottaa sen 75/50 mutta tällä hetkellä tossa käyttiksessä on m10 kone, ja tarkoitus ois istuttaa sinne isompi..E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by Rebsa View Postei ole minun aikana toiminut. mittasin vaan että sinne anturille tulee 8,1 V ja perän sisällä on levy paikoilln mutta levy on sininen.
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View Post316/i,318/i, 320i samat, 45mm tolpat
318is,323i ja 325 samat osat 51mm tolpat
vakaajat taitaa myös olla paksummat noissa 51mm tolppasissa vehkeissäCorvette C4 LT4 TURBO
Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i
Comment
-
-
Originally posted by Tuiske View PostOn nähty myös 316:sta (vm.88) jossa ollu isot tolpat jo ilmeisesti tehtaalta, eli niitä on vissii laitettu jostainsyystä lähes arvalla myös pikkukoneisiinkin.E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Tiedän kyllä tolppien paksuudet, mutta jos sitä ei nyt oteta huomiion ja verrataan vaikka tuota minun 316 / 320 sama 45mm tolppa, mutta silti myydään eri alustaa?
M20 painavampi kone ilmeisesti? mutta tuleeko alustojen ero iskararissa?jousessa?
VS
E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
Comment