Peilien pääkatkaisija ? Käyttökytkimen lisäksi siis.
Peilien pääkatkasija, missä moinen sijaitsee?
Ainut mitä havauinnut on kuskin ovessa oleva joystick ja samassa kohdassa kaksiasentoinen kytkin jonka oletan olevan peilin(oikea/vasen) valintakytkin.
Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Noniin, nyt on mittariston valot vaihdettu ja taas loistaa. Onneksi ne korvakkeet oli sen verran kovettunutta, että mennä katkesivat.
Kysymys kuuluukin, miten tuo lämppärin etuosa lähtee irti koska vaihtelisin sieltäkin samalla vaivalla polttimot? Ja toinen kysymys, mikä mahtaisi olla hätänä kun lämppärissä toimii kaikki muut asennot, paitsi kolmonen? Se olisi se järkevin asento
325i satula ja levy menee bolt-on pikkutolppaan mutta satulan carrier pitää olla vissiin kanssa 325:n ?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Peilien pääkatkasija, missä moinen sijaitsee?
Ainut mitä havauinnut on kuskin ovessa oleva joystick ja samassa kohdassa kaksiasentoinen kytkin jonka oletan olevan peilin(oikea/vasen) valintakytkin.
Samassa rivissä ja samankok. hätävilk. ja takalasinlämpp. kanssa, ei lue mitään mutta kun painaa niin punainen raita nousee napin mukana esiin.
Eli mun vastauksista ei ollu rotan perseen vertaa hyötyä Outoa sinänsä et noista mun kaikista lohkoista löytys 8 pulttinen vauhtipyörä, jopa pesusienestä. Hyvä sinänsä kylläkin...
Kiitokset vastauksista. Joo vauhtipyörä kiinni 6:lla pultilla. Kuvan otin just kännykällä, mutta kaivelen huomenna jostain datakaapelin ja siirrän kuvan tänne.
Varmaan pitää tuo Basso72:n mainitsema tiivistekoko hommata, koska hihnapyörä sorvattu remmiahdinta varten ja helpoimmalla pääsee kun laittaa tuon tiivisteen...tai jättää laittamatta.
Mikäs on varuste-/värikoodi harmaaseen skottiruudulliseen verhoiluun?
Perus harmaa on: Upholstery SILBER STOFF (0270)
Ja toinen kysymys, onko jollain myytävänä 2-ovisen ehjä harmaa skottiruudullinen takapenkki?
Edit: tohon ekaan kysymykseen itse itselleni vastaten: Upholstery UEBERKARO II ANTHRAZIT (0379)
Vai onko?? jollain kun olisi alkuperäisenä toi skottiruutusisusta, vois laittaa vin-koodin mulle, ni voisin tarkistaa.
Comment