Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 pienen takaspoilerin asennus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • os951
    Bimmer Fanatic
    • May 2007
    • 447
    • Kerava

Tuossa on joku ohje e30:n pienen takaspoilerin kiinnittämiseen.
    Kiitos tästä linkistä. Jossain tosin olen törmännyt linkkiin mistä pystyi tulostamaan sapluunan.

Jos haluat niin voit tulla viikonloppuna Nurmijärvelle piirtään sapluunan mun luukusta
    Jos en noilla mittapiirustuksilla pärjäile, niin voinpa ajellakkin.

Tuusulassa Sulan alueella oli jokin aika sitten yksi raato missä oli rei'itetty luukku ja ajattelin mennä tekemään siitä sapluunan. Viime viikolla menin paperin ja kynien kanssa tätä tekemään, tietysti luukku oli poissa
    Raato luukkuineen oli maannut siinä monta vuotta, eli minun tuuria jälleen kerran.

Sain juuri lipan puhtaaksi vanhoista maaleista. Väri oli oikea, eli musta, mutta pahasti lohkeillut. Pistin ensi hieman Nitromorsea peliin, mutta en uskaltanut sen antaa vaikuttaa kovinkaan kauan, koska pelkäsin sen pehmittävän spoilerin pinnan. Muutaman minuutin muhimisen jälkeen pesin mömmöt pois ja kaavin ensimmäisen värikerroksen terävällä puukolla pois.Pohjamaalin hioin sitten 80:llä hiomapaperilla kumipintaan asti. Viimeistelin sitten ensin 240 vesipaperilla ja 600 perään.Hyvä tuli, kun jaksoi hinkata 4-tuntia
    Nyt täytyisi päättää maalaako mustaksi vai jättääkö "naturel" pinnalle.
    Last edited by os951; 18-08-2009, 14:37.

Comment

• Skarpa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2007
      • 3409
      • Kotka

Originally posted by jr66 View Post
      Miksiköhän C ja D on eri mitat ? Onko luukun jäykkärit jotenkin muotopuolet tjs. ettei saa mutteria samaan kohtaan ?
      EDIT: Puhun läpiä päähäni
      BMW E30 - Hitsaamisen iloa

E30 Armo "330i"

Comment

• 325E
        Bimmer Enthusiast
        • May 2006
        • 1227
        • LAHTI

Katso Privaasi....

Originally posted by os951 View Post
        Muistan nähneeni jossain netissä sapluuna mallin, jolla saa porattua takaluukkuun E30 pienen takaspoilerin kiinnitysruuvien reiät oikeaan paikkaan. Mistäköhän ohje löytyy?
        Katso Privaasi..laitoin postia

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎