Onko kellään e30 m3 "pullistuksien" asennus kuvia / muita asennukseen liittyviä ohjeita?
e30 m3 lokasuojien asennus??
Collapse
X
-
Sinnehän ne loksahtaa kuten alkuperäisetkin sikälimikäli peltisistä kyse. Jos taas kyse kittikasoista niin joutunee soveltamaan tapauksesta riippuen paljon tai todella paljon
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
ikuisuuden vanha topikki mutta itellä alkaa m3 pullistuksien asennus ja kiinnostas kovasti tietää miten nuo kuituset takalokarit saa parhaiten laitettua..sovittelin vähän ja jää noin 10cm lyhyeksi takavaloihin eli miten tuonkin kohdan tekee järkevästi ettei jää se kuituosa niin korkeelle peltiin nähden..ja miten paljon alkuperästä lokaria kannattaa alta leikellä?kiinnitys nyt vissiin koriliimalla ja muutamalla ruuvilla ni luulis pysyvän..ja sit helvetisti kuitua ja kittiä ja hermoja..kiitoksia jos joku viittii vastata..Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
Paas kattoen kuvia aidoista kolmosista huolella kun viimeistelet sitä takavalon aluetta. Foorumilla parikin autoa joissa se on tehty perseelleen jos verrataan alkuperäiseen.Originally posted by grab_ View Postikuisuuden vanha topikki mutta itellä alkaa m3 pullistuksien asennus ja kiinnostas kovasti tietää miten nuo kuituset takalokarit saa parhaiten laitettua..sovittelin vähän ja jää noin 10cm lyhyeksi takavaloihin eli miten tuonkin kohdan tekee järkevästi ettei jää se kuituosa niin korkeelle peltiin nähden..ja miten paljon alkuperästä lokaria kannattaa alta leikellä?kiinnitys nyt vissiin koriliimalla ja muutamalla ruuvilla ni luulis pysyvän..ja sit helvetisti kuitua ja kittiä ja hermoja..kiitoksia jos joku viittii vastata..
Kuiduttamisessa kannattaa sitten käyttää epoksi hartsia. Sen tartunta on 100x parempaa peltiin/kusilaituun, verrattuna halpaan polyesterihartsiin.Aprilia RSV4
Comment
-
Joo kyllä olis tarkotus saada mahollisimman alkuperäsen näkönen tuosta..mun pullistuksista puuttuu juuri takavalon kohta eli kuitua saia eeippaasti laittaa..kauppoja hieron kovaa vauhtia alkuperäsistä peltisistä lokareista ni helpottaa aika paljonOriginally posted by jannmann View PostPaas kattoen kuvia aidoista kolmosista huolella kun viimeistelet sitä takavalon aluetta. Foorumilla parikin autoa joissa se on tehty perseelleen jos verrataan alkuperäiseen.
Kuiduttamisessa kannattaa sitten käyttää epoksi hartsia. Sen tartunta on 100x parempaa peltiin/kusilaituun, verrattuna halpaan polyesterihartsiin.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
Mahtaakoha M3:n takakyljet olla mahdottoman hintaset jos vertaa noihin kuituosiin + pakkelit ja se kittaamisen riemu siihen päälle..
EDIT: Schmiedmann tarjoo tollasta hintaa kuin 463€ per puoli.Last edited by petrolhead; 11-09-2013, 19:40.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Uutena sen reilu tonni per puoli kuituset saa 500e ja allekkin molemmat tolla hintaerolla kittaan mieluusti vähä enepikin..mutta tosiaan kauppoja käyn aidoista pelti lokareista juuri..Originally posted by petrolhead View PostMahtaakoha M3:n takakyljet olla mahdottoman hintaset jos vertaa noihin kuituosiin + pakkelit ja se kittaamisen riemu siihen päälle..Ei mitään kerrottavaa
Comment
Comment