Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 m3 lokasuojien asennus??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tonza09
    Newbiemmer
    • Nov 2006
    • 8
    • Vantaa

    e30 m3 lokasuojien asennus??

    Onko kellään e30 m3 "pullistuksien" asennus kuvia / muita asennukseen liittyviä ohjeita?
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4647
    • Tuusula

    #2
    Sinnehän ne loksahtaa kuten alkuperäisetkin sikälimikäli peltisistä kyse. Jos taas kyse kittikasoista niin joutunee soveltamaan tapauksesta riippuen paljon tai todella paljon
    ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • grab_
      BTCF Member
      • Aug 2009
      • 2839
      • Uusimaa

      #3
      ikuisuuden vanha topikki mutta itellä alkaa m3 pullistuksien asennus ja kiinnostas kovasti tietää miten nuo kuituset takalokarit saa parhaiten laitettua..sovittelin vähän ja jää noin 10cm lyhyeksi takavaloihin eli miten tuonkin kohdan tekee järkevästi ettei jää se kuituosa niin korkeelle peltiin nähden..ja miten paljon alkuperästä lokaria kannattaa alta leikellä?kiinnitys nyt vissiin koriliimalla ja muutamalla ruuvilla ni luulis pysyvän..ja sit helvetisti kuitua ja kittiä ja hermoja..kiitoksia jos joku viittii vastata..
      Ei mitään kerrottavaa

      Comment

      • jannmann
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 5856
        • Joccis City

        #4
        Originally posted by grab_ View Post
        ikuisuuden vanha topikki mutta itellä alkaa m3 pullistuksien asennus ja kiinnostas kovasti tietää miten nuo kuituset takalokarit saa parhaiten laitettua..sovittelin vähän ja jää noin 10cm lyhyeksi takavaloihin eli miten tuonkin kohdan tekee järkevästi ettei jää se kuituosa niin korkeelle peltiin nähden..ja miten paljon alkuperästä lokaria kannattaa alta leikellä?kiinnitys nyt vissiin koriliimalla ja muutamalla ruuvilla ni luulis pysyvän..ja sit helvetisti kuitua ja kittiä ja hermoja..kiitoksia jos joku viittii vastata..
        Paas kattoen kuvia aidoista kolmosista huolella kun viimeistelet sitä takavalon aluetta. Foorumilla parikin autoa joissa se on tehty perseelleen jos verrataan alkuperäiseen.
        Kuiduttamisessa kannattaa sitten käyttää epoksi hartsia. Sen tartunta on 100x parempaa peltiin/kusilaituun, verrattuna halpaan polyesterihartsiin.
        Aprilia RSV4

        Comment

        • grab_
          BTCF Member
          • Aug 2009
          • 2839
          • Uusimaa

          #5
          Originally posted by jannmann View Post
          Paas kattoen kuvia aidoista kolmosista huolella kun viimeistelet sitä takavalon aluetta. Foorumilla parikin autoa joissa se on tehty perseelleen jos verrataan alkuperäiseen.
          Kuiduttamisessa kannattaa sitten käyttää epoksi hartsia. Sen tartunta on 100x parempaa peltiin/kusilaituun, verrattuna halpaan polyesterihartsiin.
          Joo kyllä olis tarkotus saada mahollisimman alkuperäsen näkönen tuosta..mun pullistuksista puuttuu juuri takavalon kohta eli kuitua saia eeippaasti laittaa..kauppoja hieron kovaa vauhtia alkuperäsistä peltisistä lokareista ni helpottaa aika paljon
          Ei mitään kerrottavaa

          Comment

          • petrolhead
            Moderator
            • Feb 2004
            • 13793
            • Hyvinkää

            #6
            Mahtaakoha M3:n takakyljet olla mahdottoman hintaset jos vertaa noihin kuituosiin + pakkelit ja se kittaamisen riemu siihen päälle..
            EDIT: Schmiedmann tarjoo tollasta hintaa kuin 463€ per puoli.
            Last edited by petrolhead; 11-09-2013, 18:40.
            2015 VW Crafter
            1984 BMW 316
            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

            Comment

            • grab_
              BTCF Member
              • Aug 2009
              • 2839
              • Uusimaa

              #7
              Originally posted by petrolhead View Post
              Mahtaakoha M3:n takakyljet olla mahdottoman hintaset jos vertaa noihin kuituosiin + pakkelit ja se kittaamisen riemu siihen päälle..
              Uutena sen reilu tonni per puoli kuituset saa 500e ja allekkin molemmat tolla hintaerolla kittaan mieluusti vähä enepikin..mutta tosiaan kauppoja käyn aidoista pelti lokareista juuri..
              Ei mitään kerrottavaa

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎