Sinnehän ne loksahtaa kuten alkuperäisetkin sikälimikäli peltisistä kyse. Jos taas kyse kittikasoista niin joutunee soveltamaan tapauksesta riippuen paljon tai todella paljon
ikuisuuden vanha topikki mutta itellä alkaa m3 pullistuksien asennus ja kiinnostas kovasti tietää miten nuo kuituset takalokarit saa parhaiten laitettua..sovittelin vähän ja jää noin 10cm lyhyeksi takavaloihin eli miten tuonkin kohdan tekee järkevästi ettei jää se kuituosa niin korkeelle peltiin nähden..ja miten paljon alkuperästä lokaria kannattaa alta leikellä?kiinnitys nyt vissiin koriliimalla ja muutamalla ruuvilla ni luulis pysyvän..ja sit helvetisti kuitua ja kittiä ja hermoja..kiitoksia jos joku viittii vastata..
ikuisuuden vanha topikki mutta itellä alkaa m3 pullistuksien asennus ja kiinnostas kovasti tietää miten nuo kuituset takalokarit saa parhaiten laitettua..sovittelin vähän ja jää noin 10cm lyhyeksi takavaloihin eli miten tuonkin kohdan tekee järkevästi ettei jää se kuituosa niin korkeelle peltiin nähden..ja miten paljon alkuperästä lokaria kannattaa alta leikellä?kiinnitys nyt vissiin koriliimalla ja muutamalla ruuvilla ni luulis pysyvän..ja sit helvetisti kuitua ja kittiä ja hermoja..kiitoksia jos joku viittii vastata..
Paas kattoen kuvia aidoista kolmosista huolella kun viimeistelet sitä takavalon aluetta. Foorumilla parikin autoa joissa se on tehty perseelleen jos verrataan alkuperäiseen.
Kuiduttamisessa kannattaa sitten käyttää epoksi hartsia. Sen tartunta on 100x parempaa peltiin/kusilaituun, verrattuna halpaan polyesterihartsiin.
Paas kattoen kuvia aidoista kolmosista huolella kun viimeistelet sitä takavalon aluetta. Foorumilla parikin autoa joissa se on tehty perseelleen jos verrataan alkuperäiseen.
Kuiduttamisessa kannattaa sitten käyttää epoksi hartsia. Sen tartunta on 100x parempaa peltiin/kusilaituun, verrattuna halpaan polyesterihartsiin.
Joo kyllä olis tarkotus saada mahollisimman alkuperäsen näkönen tuosta..mun pullistuksista puuttuu juuri takavalon kohta eli kuitua saia eeippaasti laittaa..kauppoja hieron kovaa vauhtia alkuperäsistä peltisistä lokareista ni helpottaa aika paljon
Mahtaakoha M3:n takakyljet olla mahdottoman hintaset jos vertaa noihin kuituosiin + pakkelit ja se kittaamisen riemu siihen päälle..
EDIT: Schmiedmann tarjoo tollasta hintaa kuin 463€ per puoli.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mahtaakoha M3:n takakyljet olla mahdottoman hintaset jos vertaa noihin kuituosiin + pakkelit ja se kittaamisen riemu siihen päälle..
Uutena sen reilu tonni per puoli kuituset saa 500e ja allekkin molemmat tolla hintaerolla kittaan mieluusti vähä enepikin..mutta tosiaan kauppoja käyn aidoista pelti lokareista juuri..
Comment