Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 ruostepaikat ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • superfast
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 567
    • Kurikka

    #31
    Suurin osa varmaan jotka oikeasti rakentelee noita moottoreita jättää asiat kyllä kertomatta täällä foorumilla.
    E60 525 Msport
    E36 318ti compact

    Comment

    • petrolhead
      Moderator
      • Feb 2004
      • 13793
      • Hyvinkää

      #32
      Originally posted by Rockford View Post
      ...liekö sitten kovin fiksua sekään, kun itse olen vaihtanut tuohon omaan e30:iin kaikki peltiosat, osittain pohjaa ja tulipeltiä lukuunottamatta, mutta täysin ruosteeton koppa alunperin Kaikki tämä puhtaasti ulkonäön ja ainutlaatuisuuden nimissä :think Onhan se toki leppoista, kun ei tarvitse ruostenakkeja tehdä, niitäkin kun on vuositolkulla saanut vääntää muihin vehkeisiin esim. Charger oli käytännössä täysin mätä.
      No , jos ruvetaan FIKSUSTA autoilusta puhumaan niin voimme hankkia kaikki ittellemme uuden Corollan ja ottaa siihen huoltosopimuksen , lienee se pienimmän riesan tie.
      2015 VW Crafter
      1984 BMW 316
      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

      Comment

      • jyrkipes
        BTCF Member
        • Dec 2005
        • 210
        • KAJAANI, FIN

        #33
        Originally posted by petrolhead View Post
        No , jos ruvetaan FIKSUSTA autoilusta puhumaan niin voimme hankkia kaikki ittellemme uuden Corollan ja ottaa siihen huoltosopimuksen , lienee se pienimmän riesan tie.
        Mutta eihän siinä ole mitään järkeä ?
        Kato millä sä perustelet ne kaikki investoinnit työkaluihin jos ei ole mitään mitä ropata ?



        ja säästäähän tässä kun
        -ei laske omalle työlle hintaa
        -ei laske tarveaineille hintaa
        -ei laske miggikaasulle/langalle hintaa
        -ei laske vahinkoja "alkuperäiseen budjettiin"


        Ruostepaikka siellä poikkipalkissa olikin jo hitsattu, kiitokset vinkistä, osasin kurkata oikeeseen paikkaan. Ja ei kun massaa päälle, kohta leimataan ja sitten
        Jyrki
        E31, 1991: M70B50, Showroom ja Project Cinderella
        "...jos näät mut joskus pemarin ratissa niin tuu ampumaan..." -vuodelta 1987-
        (ex: E30, E32, E34, E36)

        Comment

        • Tomi T
          BTCF Member
          • Apr 2003
          • 3851
          • Nokia

          #34
          Ei ole taidettu mainita suosittua ruostepaikkaa M-technic II-paketillisissa autoissa, eli kylkipalojen alla, erityisesti takapyörien etupuolella tahtoo olla jotain pientä..
          BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
          ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
          ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
          BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
          BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

          ex. 53*BMW

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎