:/ ei pura mistään noista, mitä olen tarkastellut, eli siellä ottaa joku piuha maihin jostakin nyt. se, että mikäpiha se on, on taas arvoitus, eli, sulake pois, ja olkoonsa nuo pimeänä, voi tietysti olla että tuo soittimen alkuperäinen piuha räimii jostakin, mutta ei mitään hajuakaan että missähän se piuha nyt majailee. eipä noilla sisävaloilla yms valoilla ole mulle mitään käyttöä. no mutta. koitan vielä jossakin vaihessa mennä pohtimaan tuota mysteeriä ja ilmoittelen jos löytdän mikähän siellä mahtaa olla.
Kuskin jalkatilassa on iso pistoke, josta lähtee radion yms. vehkeiden johdot, ne liittimet nyt kannattaa katella ainakin.
Myös check controlin joku toiminto? sulakkeen 21 takana.
Kuskin jalkatilassa on iso pistoke, josta lähtee radion yms. vehkeiden johdot, ne liittimet nyt kannattaa katella ainakin.
Myös check controlin joku toiminto? sulakkeen 21 takana.
olettaisin että check control tarkottaa check panelia, kun siitä ainakin katos virrat kun otin tuon sulakkeen pois
pähkäillään pähkäillään.. kyllähän sieltä jotakin on löydyttävä.
puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella: e39 523ia arctic silver e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä: e30 328i *Rot m50b28
sen verran vikaa saatu paikallistettua että ilmeisesti jonkun piuhan maakosketus on sulakerasian ja ratin alla olevan pistokkeen välissä, mistäs vitusta mie noita piuhoja rupean sitten tutkimaan. (ja ennenkaikkea miten?)
puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella: e39 523ia arctic silver e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä: e30 328i *Rot m50b28
sen verran vikaa saatu paikallistettua että ilmeisesti jonkun piuhan maakosketus on sulakerasian ja ratin alla olevan pistokkeen välissä, mistäs vitusta mie noita piuhoja rupean sitten tutkimaan. (ja ennenkaikkea miten?)
Onhan tulipellin läpivientikumi ehjä? Ettei oo pellinreuna hangannu jotain johtoa?
Onhan tulipellin läpivientikumi ehjä? Ettei oo pellinreuna hangannu jotain johtoa?
pitääpä muuten tarkistaa ei tullut moinen itselläni mieleenkään. muut piuhat kyllä tarkastettu mutta ei läpivientiä noo ei sitä opi ellei harjoittele
hyvä jippi muuten tuossa sulakerasian tarkastuksessa jos ottaa virta jossakin maihin, tat akunkengästä irti tuon sulakerasialle menevän virtapiuhan, laitat sen piuhan ja akun + navan väliin pienen lampun, jos se lamppu palaa saa joku piuha maita, jos ei pala, on siellä kaikki ok. jos siis saa maita, niin antaa lampun palaa ja nyppimään 1 sulake kerrallaan pois, ja silloin kun lamppu sammuu niin sen sulakkeen takana on maihin ottava piuha
Ikivanhan topicin nostoa tähän. Tuliks tähän koskaan selvyyttä? Mulla on tasan sama vika. Akku ei pura ittekseen ja millään sulakkeen nyppimisellä ei ole isompaa vaikutusta.Ainoastaan juuri tuo sulake 21 pudottaa normaalin verran virrankulutusta(kello,sisävalo). Tätä olen jo kohta kolmatta viikkoa mittaillu ja ettiny. Virtalukon pohjasta en uskoisi olevan kyse, koska liittimen kun irroittaa niin ei mitään vaikutusta.
Ikivanhan topicin nostoa tähän. Tuliks tähän koskaan selvyyttä? Mulla on tasan sama vika. Akku ei pura ittekseen ja millään sulakkeen nyppimisellä ei ole isompaa vaikutusta.Ainoastaan juuri tuo sulake 21 pudottaa normaalin verran virrankulutusta(kello,sisävalo). Tätä olen jo kohta kolmatta viikkoa mittaillu ja ettiny. Virtalukon pohjasta en uskoisi olevan kyse, koska liittimen kun irroittaa niin ei mitään vaikutusta.
Puolta amppeerii näyttää virrankulutus, eli 500mA. Soitin menee päälle ja pois virtalukosta kääntämällä,subia ei ole edes enää kytketty. Mikään polttimo ei jää palamaan. Täytyy kai noit johdotuksia rupee käymään läpi kunnol.
E: Ja avain lähtee näköjään misä asennossa vaan pois virtalukosta.
Comment