Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 alatukivarsi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M325i
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 1529
    • Etelä-pohjanmaa

Originally posted by marko84 View Post
    Valitettavasti omasta konepajasta/korjaamosta eli autotallista ei löydy paineilmaprässejä enkä usko et kovinmonelta muultakaan. Tukivartta en ottanut irti ku olis tarvinut pakosarjat irroittaa et olis saanu sen 22mm hylsyn/avaimen siihe sisemmän pallonovelen mutteriin, ja toiseksi luultavasti sisempi pusla olisi kärsinyt irrotuksessa niin et sen olis sit saanu vaihtaa samalla,niinpä päätin sit irroittaa paikanpäällä. olen kyllä itsekin vaihtanut useita kappaleita, mut jotku ny vaa on pirun piukassa...
    Tarkotin lähinnä irto tukivarteen prässätä jossain jossa kunnon vehkeet tai lainata,prässejä nyt on joka huoltoasemankin huoltopuolen halleissa.
    Saahan se sisemmän pallonivelen muttarin helposti lenkkiavaimella auki M20 peltisarjan alta palkin päältä,ja mun mieleen ei käy miten takapusla vioittuisi jos tukivarren irrottaa ja ne kaksi 17mm kannalla olevaa pulttia irrottaa jolla se puslan kiinnike on korissa kiinni. Itse en viitsisi noin kovaa työmäärää nähdä kotikonstein nivelen vaihdossa,kuitenkin nivelet on tarkoitettu prässillä vaihdettaviksi jolloin ne menee varmasti tiukasti kiinni kuten kuuluukin,nämä on vaan tosin omia mielipiteitä jotka toin esille.
    E30 ja E46 ///M

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎