Elikkä mulla on tommonen e30 1,6l ruuta bemu ja semmosta paskaa tekee et häviää yhenäkkiä virrat ja sit kun käyttää kiekat rajottimessa kaikki rupeaa pelamaan normaalisti et mistä vois vikaa ettiä ku laturin jo vaihoin eikä siellä näkyny mitään ihmeitä johdoissa eikä muuallakaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 virrat häviää kesken ajon
Collapse
X
-
tarkista pääsulake,voi siinä tietysti olla hiiletkin loppu laturista.osa nro.19 http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ual_parts_80a/
tossa on kuvia minkälaisessa boksissa sen sulakkeen pitäisi olla.
Last edited by julli75; 18-02-2010, 13:59.
-
-
akunkengät on kiinni ja onkos toi pääsulake siellä konehuoneessa siinä sulakepesällä?? Elikkä tarkennan vielä senverran et virrat ei kokonaan häviä vaan akkuloppuu ja sit ku painasee kiekat tappiin nii kaikki pelaa taas tai ainakin luulen et akku loppuu koska valot himmenee soitin sammuu ja puhallin hiljenee
Comment
-
-
Originally posted by kölbertti View Postakunkengät on kiinni ja onkos toi pääsulake siellä konehuoneessa siinä sulakepesällä?? Elikkä tarkennan vielä senverran et virrat ei kokonaan häviä vaan akkuloppuu ja sit ku painasee kiekat tappiin nii kaikki pelaa taas tai ainakin luulen et akku loppuu koska valot himmenee soitin sammuu ja puhallin hiljenee
e30 325i:ssä himmeni valot ja pelit vaan vasemmalle kääntyessä tyhjäkäynnillä, syynä oli kaapelikengän alle kertynyt lika. Pulttikin oli kireällä, puhdistus auttoi.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostMoottorin maadoituskaapeli(t) kunnossa?
e30 325i:ssä himmeni valot ja pelit vaan vasemmalle kääntyessä tyhjäkäynnillä, syynä oli kaapelikengän alle kertynyt lika. Pulttikin oli kireällä, puhdistus auttoi.
Comment
-
-
mulla teki samanmoista temppua e36 316i vm.92 ku oli jännitteensäädin/hiilet lopussa laturista senku vaihto niin alko skulaamaan taas just että valot himmes ja kaikki muutkin sähkötoiminnot ja just ku polkas kaasun pohjaan niin taas mentiin jonku matkaa ja taas sama vika viimein ei lähteny enää käyntiin ja ei pysyny just käynnissä ku kaapeleillae91 320d -05
ex:
e46 328ci -99
e36 316i -92
e30 325i -86
Comment
-
-
Originally posted by kölbertti View PostJoo hiilet vaihettu eikä lataa ku vajaa 7V ottaa pattiin prkl..... Eli vika taitaa olla laturissa vai onko vielä jotain muita paikkoja joissa voi vikaa olla????Ext. bmw:t
e28 518i -87
e34 518i -92
e39 540ia sedan 7/98
e39 540ia sedan 9/98
e39 540ia tour. 12/98
E34 525i Touring 7/92
Vikakoodien lukua/nollausta.
e39 540 ia sedan 7/96
Comment
-
Comment