Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 340i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Huvis
    Bimmer Rookie
    • Nov 2008
    • 63
    • Tuusula

    #16
    Originally posted by B4574RDO View Post
    Kaikki kuvat, joita minä olen lähettänyt teille viimeinen email. Eilen
    aamulla olin kuljetusalan yritys ja jätän auton ja kaikki paperit
    niiden huollosta ja he suljettu sen astiaan, odottaa minun
    mahdolliselle ostajalle, jotta he voivat rekisteröidä toimituksen
    hänen yksityiskohtia. Tässä yönä lentää Glasgow pomoni lähettää
    minulle täällä allekirjoittaa joitakin sopimuksia täällä. Kuljetuksen
    kustannukset katetaan minun ja sinun tarvitsee vain maksaa auton
    hintaan. Joten jos sinulla on varmasti kiinnostunut ostamaan autoni
    saada takaisin minulle täydellinen toimitustiedot, jotta voin ottaa
    yhteyttä kuljetusalan yritys ja rekisteröidy toimitus tietosi. Tämän
    jälkeen ne sinuun yhteyttä ja antavat pankkitili, jonne sinun on
    siirrettävä määrä auton ja antaa kaikille toimitustiedot nähdä, kun
    auto saapuu kotiosoite. Olen myös liitteenä teille kopion passini
    nähdäkseen kuka puhuu.

    Että näin..
    Näin juuri

    Comment

    • Jonsku
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 4647
      • Tuusula

      #17
      Originally posted by kalkkuna View Post
      Tiedä sitten sitä. Mutta eikös sen pitäs olla mahdollista jos yhdistelmä on laillinen ja katsastettu esim. saksassa. Tä? Konttorilla meinaan näytettiin vihreetä valoa jos muutoskatsastuksella onnistuu saksanmaalla tuo homma.
      Ei vaan ehtinyt ostaa sitä autoa. Jos olis niin sitten tiedettäs enemmän. Eikös tämä ole rinnastettavissa samaan asiaan kun niitä tuv hyväksyttyjä ahdinsarjoja saa asentaa saksassa laillisesti ja semmosen auton saa täällä kilpiin.
      Ei saa, koska teho- ja tilavuusrajat paukkuvat reilusti. Tuo "muutoskatsastettu saksassa, saa suomessakin kilpiin" koskee ymmärtääkseni lievempiä muutoksia. Esim. M30B34 jossa ainoastaan tilavuus ylittyy 0,07 litralla jne..


      Korjatkaa toki jos olen väärässä, olisihan se mukava importata saksasta joku E30 + V12 / S38 / S62 - paketti ja saada moinen laillisesti kilpiinkin vielä
      - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

      ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
      ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
      ex. Alpina D10 Touring #33/94
      ... and many more

      Comment

      • -TM-
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2008
        • 208
        • Nurmes

        #18
        itsekin kiinnostuin autosta mutta kun huomasin että on jossain hornankuusessa niin jätin asian siihen.
        Jos menee pidemmälle niin kyllä hälytyskellojen pitäisi silloin soida kun ruvetaan rahteja perimään ja vielä myyjä maksaa kulut jos ei auto miellytä.

        Comment

        • Jürgen_
          Bimmer Enthusiast
          • May 2008
          • 2707
          • Mylsä

          #19
          Originally posted by Jonsku View Post
          Ei saa, koska teho- ja tilavuusrajat paukkuvat reilusti. Tuo "muutoskatsastettu saksassa, saa suomessakin kilpiin" koskee ymmärtääkseni lievempiä muutoksia. Esim. M30B34 jossa ainoastaan tilavuus ylittyy 0,07 litralla jne..


          Korjatkaa toki jos olen väärässä, olisihan se mukava importata saksasta joku E30 + V12 / S38 / S62 - paketti ja saada moinen laillisesti kilpiinkin vielä
          Teippikilvillä vaan päästelee menemään, näyttely tarkoituksessa tietenkin Ja tietysti heti kimppakilpitilaukseen OUTLAW-kilpi hakuun
          Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

          Comment

          • petrolhead
            Moderator
            • Feb 2004
            • 13793
            • Hyvinkää

            #20
            Originally posted by Jonsku View Post
            Ei saa, koska teho- ja tilavuusrajat paukkuvat reilusti. Tuo "muutoskatsastettu saksassa, saa suomessakin kilpiin" koskee ymmärtääkseni lievempiä muutoksia. Esim. M30B34 jossa ainoastaan tilavuus ylittyy 0,07 litralla jne..


            Korjatkaa toki jos olen väärässä, olisihan se mukava importata saksasta joku E30 + V12 / S38 / S62 - paketti ja saada moinen laillisesti kilpiinkin vielä
            Toki joka poika rakentaisi e30+LS7:n ja kävisi Saksassa laittamassa kilpiin ja leimaan sen , sitten takaisin Suomeen jos se noin kävisi.
            Last edited by petrolhead; 17-03-2010, 22:54.
            2015 VW Crafter
            1984 BMW 316
            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

            Comment

            • r.w.
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2007
              • 2510
              • Länsirannikko

              #21
              Originally posted by petrolhead View Post
              Toki joka poika rakentaisi e30+LS7:n ja kävisi Saksassa laittamassa kilpiin ja leimaan sen , sitten takaisin Suomeen jos se noin kävisi.
              Lähinnä se on siitä kiinni, että viitsiikö leikkiin lähteä.

              Jostain syystä AKE/Trafi on ilmeisesti päättänyt, ettei hyväksy kotimaiset pykälät ylittäviä laillisesti muussa EU-maassa katsastettuja tuontiautoja vaikka EU lainsäädäntö minusta näin selkeästi edellyttäisi. Veikkaan kuitenkin, että kilvet sieltä heilahtaisivat, jos jaksaisi lähteä käräjille saakka tappelemaan. Pitäisi nimittäin mielivaltaisen päätöksen sijaan pystyä näyttämään toteen, että tuotu auto on vaaraksi liikenneturvallisuudelle ja, että toisen EU-maan viranomainen on tehnyt virheen hyväksyessään sen rekisteriin alunperinkään, ei ole tapahtumassa.

              Jos Jonskun mainitsemat "pienemmät" muutokset hyväksytään, pitäisi kaikki muussa EU-maassa lailliset muutokset hyväksyä yhtä lailla. Muutokset joko ylittävät Suomen kansalliset pykälät tai eivät, sillä kuinka paljon, ei ole, tai ei pitäisi olla mitään merkitystä. Silkkaa vittuilua ja mielivaltaa.
              Last edited by r.w.; 17-03-2010, 23:30.
              1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

              Comment

              • Jonsku
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2002
                • 4647
                • Tuusula

                #22
                Originally posted by r.w. View Post
                Lähinnä se on siitä kiinni, että viitsiikö leikkiin lähteä.

                Jostain syystä AKE/Trafi on ilmeisesti päättänyt, ettei hyväksy kotimaiset pykälät ylittäviä laillisesti muussa EU-maassa katsastettuja tuontiautoja vaikka EU lainsäädäntö minusta näin selkeästi edellyttäisi. Veikkaan kuitenkin, että kilvet sieltä heilahtaisivat, jos jaksaisi lähteä käräjille saakka tappelemaan. Pitäisi nimittäin mielivaltaisen päätöksen sijaan pystyä näyttämään toteen, että tuotu auto on vaaraksi liikenneturvallisuudelle ja, että toisen EU-maan viranomainen on tehnyt virheen hyväksyessään sen rekisteriin alunperinkään, ei ole tapahtumassa.

                Jos Jonskun mainitsemat "pienemmät" muutokset hyväksytään, pitäisi kaikki muussa EU-maassa lailliset muutokset hyväksyä yhtä lailla. Muutokset joko ylittävät Suomen kansalliset pykälät tai eivät, sillä kuinka paljon, ei ole, tai ei pitäisi olla mitään merkitystä. Silkkaa vittuilua ja mielivaltaa.

                Tämä on aivan totta, tarvittaisiin jääräpää jolla olisi intoa, aikaa sekä valuuttaa lähteä moista oikeudessa ajamaan kuten autoverotuksen kanssa aikoinaan kävi.

                Noh, lottovoittoa odotellessa.. 20-30ke auton hankkiminen talliin odottamaan oikeusprosessin läpimenoa, joka sekin on kallista, ei ihan heti ole onnistumassa, vaikka kovasti kyllä houkuttaisi.

                Vaikka tuo epäkohta saataisiin korjattua, en usko että suomeen ilmestyisi kovin montaa "älyttömän tehokasta" autoa. Sen verran hintavia ja jollain tavalla järjettömiä ovat, ettei niitä jokainen matti meikäläinen ala hankkimaan..
                - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

                ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
                ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                ex. Alpina D10 Touring #33/94
                ... and many more

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎