Kaikki kuvat, joita minä olen lähettänyt teille viimeinen email. Eilen
aamulla olin kuljetusalan yritys ja jätän auton ja kaikki paperit
niiden huollosta ja he suljettu sen astiaan, odottaa minun
mahdolliselle ostajalle, jotta he voivat rekisteröidä toimituksen
hänen yksityiskohtia. Tässä yönä lentää Glasgow pomoni lähettää
minulle täällä allekirjoittaa joitakin sopimuksia täällä. Kuljetuksen
kustannukset katetaan minun ja sinun tarvitsee vain maksaa auton
hintaan. Joten jos sinulla on varmasti kiinnostunut ostamaan autoni
saada takaisin minulle täydellinen toimitustiedot, jotta voin ottaa
yhteyttä kuljetusalan yritys ja rekisteröidy toimitus tietosi. Tämän
jälkeen ne sinuun yhteyttä ja antavat pankkitili, jonne sinun on
siirrettävä määrä auton ja antaa kaikille toimitustiedot nähdä, kun
auto saapuu kotiosoite. Olen myös liitteenä teille kopion passini
nähdäkseen kuka puhuu.
Tiedä sitten sitä. Mutta eikös sen pitäs olla mahdollista jos yhdistelmä on laillinen ja katsastettu esim. saksassa. Tä? Konttorilla meinaan näytettiin vihreetä valoa jos muutoskatsastuksella onnistuu saksanmaalla tuo homma.
Ei vaan ehtinyt ostaa sitä autoa. Jos olis niin sitten tiedettäs enemmän. Eikös tämä ole rinnastettavissa samaan asiaan kun niitä tuv hyväksyttyjä ahdinsarjoja saa asentaa saksassa laillisesti ja semmosen auton saa täällä kilpiin.
Ei saa, koska teho- ja tilavuusrajat paukkuvat reilusti. Tuo "muutoskatsastettu saksassa, saa suomessakin kilpiin" koskee ymmärtääkseni lievempiä muutoksia. Esim. M30B34 jossa ainoastaan tilavuus ylittyy 0,07 litralla jne..
Korjatkaa toki jos olen väärässä, olisihan se mukava importata saksasta joku E30 + V12 / S38 / S62 - paketti ja saada moinen laillisesti kilpiinkin vielä
itsekin kiinnostuin autosta mutta kun huomasin että on jossain hornankuusessa niin jätin asian siihen.
Jos menee pidemmälle niin kyllä hälytyskellojen pitäisi silloin soida kun ruvetaan rahteja perimään ja vielä myyjä maksaa kulut jos ei auto miellytä.
Ei saa, koska teho- ja tilavuusrajat paukkuvat reilusti. Tuo "muutoskatsastettu saksassa, saa suomessakin kilpiin" koskee ymmärtääkseni lievempiä muutoksia. Esim. M30B34 jossa ainoastaan tilavuus ylittyy 0,07 litralla jne..
Korjatkaa toki jos olen väärässä, olisihan se mukava importata saksasta joku E30 + V12 / S38 / S62 - paketti ja saada moinen laillisesti kilpiinkin vielä
Teippikilvillä vaan päästelee menemään, näyttely tarkoituksessa tietenkin Ja tietysti heti kimppakilpitilaukseen OUTLAW-kilpi hakuun
Ei saa, koska teho- ja tilavuusrajat paukkuvat reilusti. Tuo "muutoskatsastettu saksassa, saa suomessakin kilpiin" koskee ymmärtääkseni lievempiä muutoksia. Esim. M30B34 jossa ainoastaan tilavuus ylittyy 0,07 litralla jne..
Korjatkaa toki jos olen väärässä, olisihan se mukava importata saksasta joku E30 + V12 / S38 / S62 - paketti ja saada moinen laillisesti kilpiinkin vielä
Toki joka poika rakentaisi e30+LS7:n ja kävisi Saksassa laittamassa kilpiin ja leimaan sen , sitten takaisin Suomeen jos se noin kävisi.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Toki joka poika rakentaisi e30+LS7:n ja kävisi Saksassa laittamassa kilpiin ja leimaan sen , sitten takaisin Suomeen jos se noin kävisi.
Lähinnä se on siitä kiinni, että viitsiikö leikkiin lähteä.
Jostain syystä AKE/Trafi on ilmeisesti päättänyt, ettei hyväksy kotimaiset pykälät ylittäviä laillisesti muussa EU-maassa katsastettuja tuontiautoja vaikka EU lainsäädäntö minusta näin selkeästi edellyttäisi. Veikkaan kuitenkin, että kilvet sieltä heilahtaisivat, jos jaksaisi lähteä käräjille saakka tappelemaan. Pitäisi nimittäin mielivaltaisen päätöksen sijaan pystyä näyttämään toteen, että tuotu auto on vaaraksi liikenneturvallisuudelle ja, että toisen EU-maan viranomainen on tehnyt virheen hyväksyessään sen rekisteriin alunperinkään, ei ole tapahtumassa.
Jos Jonskun mainitsemat "pienemmät" muutokset hyväksytään, pitäisi kaikki muussa EU-maassa lailliset muutokset hyväksyä yhtä lailla. Muutokset joko ylittävät Suomen kansalliset pykälät tai eivät, sillä kuinka paljon, ei ole, tai ei pitäisi olla mitään merkitystä. Silkkaa vittuilua ja mielivaltaa.
Lähinnä se on siitä kiinni, että viitsiikö leikkiin lähteä.
Jostain syystä AKE/Trafi on ilmeisesti päättänyt, ettei hyväksy kotimaiset pykälät ylittäviä laillisesti muussa EU-maassa katsastettuja tuontiautoja vaikka EU lainsäädäntö minusta näin selkeästi edellyttäisi. Veikkaan kuitenkin, että kilvet sieltä heilahtaisivat, jos jaksaisi lähteä käräjille saakka tappelemaan. Pitäisi nimittäin mielivaltaisen päätöksen sijaan pystyä näyttämään toteen, että tuotu auto on vaaraksi liikenneturvallisuudelle ja, että toisen EU-maan viranomainen on tehnyt virheen hyväksyessään sen rekisteriin alunperinkään, ei ole tapahtumassa.
Jos Jonskun mainitsemat "pienemmät" muutokset hyväksytään, pitäisi kaikki muussa EU-maassa lailliset muutokset hyväksyä yhtä lailla. Muutokset joko ylittävät Suomen kansalliset pykälät tai eivät, sillä kuinka paljon, ei ole, tai ei pitäisi olla mitään merkitystä. Silkkaa vittuilua ja mielivaltaa.
Tämä on aivan totta, tarvittaisiin jääräpää jolla olisi intoa, aikaa sekä valuuttaa lähteä moista oikeudessa ajamaan kuten autoverotuksen kanssa aikoinaan kävi.
Noh, lottovoittoa odotellessa.. 20-30ke auton hankkiminen talliin odottamaan oikeusprosessin läpimenoa, joka sekin on kallista, ei ihan heti ole onnistumassa, vaikka kovasti kyllä houkuttaisi.
Vaikka tuo epäkohta saataisiin korjattua, en usko että suomeen ilmestyisi kovin montaa "älyttömän tehokasta" autoa. Sen verran hintavia ja jollain tavalla järjettömiä ovat, ettei niitä jokainen matti meikäläinen ala hankkimaan..
Comment