En viitsinyt aloittaa uutta topikkia. Täällä on juteltu tuosta maton iroittamisesta ja pesusta. Itse juuri pesin oman maton ja nyt matto kaipaisi vähän uuttä väriä. Onnistuuko lattiamaton maalaus ihan mastonin maaleilla vai pitääkö siihen hommata jotain kallista vinyylimaalia? Onkos jollain kokemusta. Olin jostain lukevani että onnistuu ihan mastonin perus paukkumaalilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 lattiamaton irroitus?
Collapse
X
-
Originally posted by Blacksatin View PostEn viitsinyt aloittaa uutta topikkia. Täällä on juteltu tuosta maton iroittamisesta ja pesusta. Itse juuri pesin oman maton ja nyt matto kaipaisi vähän uuttä väriä. Onnistuuko lattiamaton maalaus ihan mastonin maaleilla vai pitääkö siihen hommata jotain kallista vinyylimaalia? Onkos jollain kokemusta. Olin jostain lukevani että onnistuu ihan mastonin perus paukkumaalilla.F11 535d xDrive Individual Twilight purple
IG: f11twilight_purple
Comment
-
-
Originally posted by DerMeister View PostItse ainakin pari viikkoa sitten maalasin mastonin mattamustalla. Yhteensä varmaan neljä-viis kerrosta ja joka välissä harjausta. Hyvä siitä ainaski tuli.
Comment
-
-
Originally posted by Blacksatin View PostEn viitsinyt aloittaa uutta topikkia. Täällä on juteltu tuosta maton iroittamisesta ja pesusta. Itse juuri pesin oman maton ja nyt matto kaipaisi vähän uuttä väriä. Onnistuuko lattiamaton maalaus ihan mastonin maaleilla vai pitääkö siihen hommata jotain kallista vinyylimaalia? Onkos jollain kokemusta. Olin jostain lukevani että onnistuu ihan mastonin perus paukkumaalilla.
Tosiaan tamppaamalla lähti sitten loputkin sannat vasta.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Juu maalaus normi paukulla vain..Eikä se niin tarkka tuosta harjauksestakaan ole.
Puolison matot tempaistiin uuteen väriin kesällä ja n. 4-5tkm kestänyt kuluvista kohdista ilman mitään näkyvää kulumista.
Maalia on hyvä varata reilusti, liika ei ole pahasta.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Comment