Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 lattiamaton irroitus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blacksatin
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2007
    • 954
    • Mäntsälä

En viitsinyt aloittaa uutta topikkia. Täällä on juteltu tuosta maton iroittamisesta ja pesusta. Itse juuri pesin oman maton ja nyt matto kaipaisi vähän uuttä väriä. Onnistuuko lattiamaton maalaus ihan mastonin maaleilla vai pitääkö siihen hommata jotain kallista vinyylimaalia? Onkos jollain kokemusta. Olin jostain lukevani että onnistuu ihan mastonin perus paukkumaalilla.

Comment

• DerMeister
      BTCF Member
      • Nov 2007
      • 485
      • Seinäjoki

Originally posted by Blacksatin View Post
      En viitsinyt aloittaa uutta topikkia. Täällä on juteltu tuosta maton iroittamisesta ja pesusta. Itse juuri pesin oman maton ja nyt matto kaipaisi vähän uuttä väriä. Onnistuuko lattiamaton maalaus ihan mastonin maaleilla vai pitääkö siihen hommata jotain kallista vinyylimaalia? Onkos jollain kokemusta. Olin jostain lukevani että onnistuu ihan mastonin perus paukkumaalilla.
      Itse ainakin pari viikkoa sitten maalasin mastonin mattamustalla. Yhteensä varmaan neljä-viis kerrosta ja joka välissä harjausta. Hyvä siitä ainaski tuli.
      F11 535d xDrive Individual Twilight purple
      IG: f11twilight_purple

Comment

• Blacksatin
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2007
        • 954
        • Mäntsälä

Originally posted by DerMeister View Post
        Itse ainakin pari viikkoa sitten maalasin mastonin mattamustalla. Yhteensä varmaan neljä-viis kerrosta ja joka välissä harjausta. Hyvä siitä ainaski tuli.
        Kun maalasit, niin kauan annoit kuivua ennen kuin harjasit vai harjasitko samantien kun olit maalannut? Jaahas eli saa ainakin 4 pulloa ostaa maalia....

Comment

• petrolhead
          Moderator
          • Feb 2004
          • 13793
          • Hyvinkää

Originally posted by Blacksatin View Post
          Hakkaapa piruuttaan mattopiiskalla ennenkuin alat värjätä. Ite aikanaan huomasin että imurointi ja pesu ei ollut irroittanut puoliakaan hiekasta. Tuli esiin sitten kun suihki väriä ja hankas juuriharjalla pintaa.

Tosiaan tamppaamalla lähti sitten loputkin sannat vasta.
          2015 VW Crafter
          1984 BMW 316
          2009 Kawasaki Ninja 250RRR
          petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
          "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

Comment

• DerMeister
            BTCF Member
            • Nov 2007
            • 485
            • Seinäjoki

Oiskohan ollu joku 5-10min tauko aina välis
            F11 535d xDrive Individual Twilight purple
            IG: f11twilight_purple

Comment

• Janzki
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2005
              • 4947
              • Lohja

Juu maalaus normi paukulla vain..Eikä se niin tarkka tuosta harjauksestakaan ole.
              Puolison matot tempaistiin uuteen väriin kesällä ja n. 4-5tkm kestänyt kuluvista kohdista ilman mitään näkyvää kulumista.

Maalia on hyvä varata reilusti, liika ei ole pahasta.
              Sähköposti.
              IG: janzki_

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎