Originally posted by Rocla
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 M42-tekniikanvaihto - sopiiko moottori E36:sta?
Collapse
X
-
Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
-
-
Originally posted by Madfexx View PostEli ymmärsinkö oikein, että jos käyttää auton alkuperäistä M40-koneen laatikkoa, niin myöskin alkuperäinen kardaani sopii (näinhän sen on oltava)?
Comment
-
-
Originally posted by Tzeimi View PostJuuri näin. Loota ja kardaani pysyy autossa niillä sijoillaan missä ne on nytkin, vain motti vaihtuu siitä edestä.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostHyvä, näin olinkin suunnitellut tekeväni. Sitten onkin tosiaan oikeastaan enää epäselvää nuo johtohommat. Eli E36:n moottorin johtosarja tuskin menee heittämällä E30 auton johtosarjaan? Mutta meneekö E30:sta peräisin olevan koneen johtosarja suoraan M40-koneisen auton johtosarjaan?
Mutta sitten taas muistelen lukeneeni jostain, ettei tuo muuttuvapituuksinen edes sovi e3o konepellin alle.Olli.
Comment
-
-
Mutta sopiikos sitten M42-koneisesta E30:sta otettu moottorin johtosarja suoraan M40-koneisen korin johtosarjaan, vai onko siinäkin erilaiset liittimet?Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
Comment