Joooh. Eli kone on m20b25 motronicilla. Piti vaihtaa kampiakselin etupään stefa ja tietty samal piti purkaa se koko keula.
Noh, sitten auto laitettiin kasaan ja käyntiin niin nakutti aika häijysti muttei niin kauheana kun lisäsi öljyä, bensaa tulee putkesta, tehoja hukassa, varsinkin 3000rpm kohdalla käy tuskaisesti... ...ja sitä prkleen öljyä tippasee vieläkin
asioita mitkä ehkä meni pieleen jos niillä nyt vaikutusta on:
-kampiakselin se tunnistinlautanen ei mennyt todennäköisesti samassa asennossa paikalleen
-pyöritin konetta(muuten kasassa auto) ja virranjakajan kansi oli irti
(mutta minusta tuolla ei ainakaan ole merkitystä)
Se jakoremmi meni aika tuskaisesti paikalleen sillain että ei meinannu saada hammasta oikealle kohdalle mutta se loppujen lopuks meni.
Voiko olla että se jotenki silti meni 1 hampaan pieleen ku oli niin tiukassa tosiaan saada siihen se?
Kiitos vastauksista valmiiksi. Yritin searchia mutta enpä löytänyt mitään niin jos ette mainitse tästä uuden topicin tekemisestä mitään
Noh, sitten auto laitettiin kasaan ja käyntiin niin nakutti aika häijysti muttei niin kauheana kun lisäsi öljyä, bensaa tulee putkesta, tehoja hukassa, varsinkin 3000rpm kohdalla käy tuskaisesti... ...ja sitä prkleen öljyä tippasee vieläkin
asioita mitkä ehkä meni pieleen jos niillä nyt vaikutusta on:
-kampiakselin se tunnistinlautanen ei mennyt todennäköisesti samassa asennossa paikalleen
-pyöritin konetta(muuten kasassa auto) ja virranjakajan kansi oli irti
(mutta minusta tuolla ei ainakaan ole merkitystä)
Se jakoremmi meni aika tuskaisesti paikalleen sillain että ei meinannu saada hammasta oikealle kohdalle mutta se loppujen lopuks meni.
Voiko olla että se jotenki silti meni 1 hampaan pieleen ku oli niin tiukassa tosiaan saada siihen se?
Kiitos vastauksista valmiiksi. Yritin searchia mutta enpä löytänyt mitään niin jos ette mainitse tästä uuden topicin tekemisestä mitään
Comment