Eikös ne ole vähän jotain diiselimiesten juttuja..
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Harvapa sitä konttorilla osaa sanoa onko pellin alla oleva S14 192, 195, 200, 215 vai kenteis jopa "kerran pylväsvälillä paukahtava" 238heppainen versio.
Tuli ajeltua pari vuotta 325 kopalla ja täydellisellä M3 tekniikalla ilman abseja ,eikä kukaan niitä edes konttorilla kysellyt(onneksi).Otteessa luki,muutettu vastaaman M3 mallia ,mutta
ämmää edes saanut ilman abseja,näin vuonna-89 jolloin muutoskatsastettu.
Eikös ne ole vähän jotain diiselimiesten juttuja..
Ehkä,mutta kun alkuperäisiä M3:siakin on saanut myös (ylivaihdelaatikolla) tehtaalta niin miksei. Toisekseen Sport getrac maksaa tukun rahaa, aihion saa tonnin pintaan,mutta hyväkuntoisesta joutuu maksamaan enemmän tai sitten remppaamaan sen aihion ja ei oo ilmaista... Sporttiaskin kanssa tarttee myös perän mallia välitys 3.25 tai likelle sitä,niitäkin on aika harvassa tarjolla. Normi ison getrackin saa parilla kolmella satasella ja voit käyttää normi 325i isoa perää yleisemmin saatavalla välityksellä.
Comment