Announcement

Collapse
No announcement yet.

S14B23 ja 325 koppa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tzeimi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 2067
    • Banshee - Jyväskylä

    #16
    Originally posted by V W View Post
    Harvemmin on näkynyt M10 perässä pikku-getrakkia irtokopalla.

    S14 jatkeeks sporttiloota,sellanen siihen kuuluukin
    Ihan hienosti vetää isolla ylivaihdelodjullakin
    Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
    & 02 tulpo saniteetti dyno




    Älä väkisin, ota isompi vasara.
    If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

    Comment

    • petrolhead
      Moderator
      • Feb 2004
      • 13793
      • Hyvinkää

      #17
      Originally posted by Tzeimi View Post
      Ihan hienosti vetää isolla ylivaihdelodjullakin
      Eikös ne ole vähän jotain diiselimiesten juttuja..
      2015 VW Crafter
      1984 BMW 316
      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

      Comment

      • jani
        BTCF Member
        • Jul 2002
        • 5148
        • Kuopio

        #18
        Harvapa sitä konttorilla osaa sanoa onko pellin alla oleva S14 192, 195, 200, 215 vai kenteis jopa "kerran pylväsvälillä paukahtava" 238heppainen versio.
        F33 435d Mineral-grau metallic
        K40 K1200s sondermodell

        Comment

        • markov7
          Bimmer Rookie
          • Oct 2004
          • 97

          #19
          Tuli ajeltua pari vuotta 325 kopalla ja täydellisellä M3 tekniikalla ilman abseja ,eikä kukaan niitä edes konttorilla kysellyt(onneksi).Otteessa luki,muutettu vastaaman M3 mallia ,mutta
          ämmää edes saanut ilman abseja,näin vuonna-89 jolloin muutoskatsastettu.
          s14 rally

          Comment

          • M325i
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 1529
            • Etelä-pohjanmaa

            #20
            Originally posted by petrolhead View Post
            Eikös ne ole vähän jotain diiselimiesten juttuja..
            Ehkä,mutta kun alkuperäisiä M3:siakin on saanut myös (ylivaihdelaatikolla) tehtaalta niin miksei. Toisekseen Sport getrac maksaa tukun rahaa, aihion saa tonnin pintaan,mutta hyväkuntoisesta joutuu maksamaan enemmän tai sitten remppaamaan sen aihion ja ei oo ilmaista... Sporttiaskin kanssa tarttee myös perän mallia välitys 3.25 tai likelle sitä,niitäkin on aika harvassa tarjolla. Normi ison getrackin saa parilla kolmella satasella ja voit käyttää normi 325i isoa perää yleisemmin saatavalla välityksellä.
            E30 ja E46 ///M

            Comment

            • markov7
              Bimmer Rookie
              • Oct 2004
              • 97

              #21
              Jenkit ja Japaninmallit ylivaihteella.
              s14 rally

              Comment

              • M325i
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 1529
                • Etelä-pohjanmaa

                #22
                Originally posted by markov7 View Post
                Jenkit ja Japaninmallit ylivaihteella.
                Jep, juurikin näin.
                E30 ja E46 ///M

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎