Paikoillaan auto lämpenee hienosti ja puhaltimesta tulee kuumaa ilmaa ja lämpömittari pysyy tasaisesti keskiviivan kohdalla, mutta heti ajoon lähdettyä alkaa mittari tippumaan lähelle sinisen rajaa ja puhaltimesta kuuman sijaan alkaa tuleen lämmintä ja välillä ei sitäkään, riippuen nopeudesta/ulkolämpötilasta.
Voisiko olla mahdollista, että tässäkin tapauksessa termostaatti rikki? Jos asia on näin nii minkälainen kannattaa ostaa esim kl-varaosista kun vaihtoehtoa on useampaa (astelukema tuotteen nimen perässä)
Toinen asia koskisi jäähdytysnesteitä. Alkanut nesteiden lisäys kerrat kasvamaan. Eli mitään ei päällä päin näy että vuotaisi. Voiko se vaan haihtua? Mitkä paikat ovat yleisimpiä vuotopaikkoja kyseisessä autossa jos kävisi ne tarkasti vielä läpi.
318i -88 m40 e30
Voisiko olla mahdollista, että tässäkin tapauksessa termostaatti rikki? Jos asia on näin nii minkälainen kannattaa ostaa esim kl-varaosista kun vaihtoehtoa on useampaa (astelukema tuotteen nimen perässä)
Toinen asia koskisi jäähdytysnesteitä. Alkanut nesteiden lisäys kerrat kasvamaan. Eli mitään ei päällä päin näy että vuotaisi. Voiko se vaan haihtua? Mitkä paikat ovat yleisimpiä vuotopaikkoja kyseisessä autossa jos kävisi ne tarkasti vielä läpi.
318i -88 m40 e30
Comment